[Marketing Report TV] Maurice Kaan (Maxlead): Samen tillen we de klant naar een hoger niveau
Maurice Kaan is COO bij Maxlead. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga bespreekt hij hoe Maxlead specialisten traint om samen te werken met klanten en platforms om producten optimaal aan eindklanten te kunnen aanbieden.
Maurice Kaan: "Voorheen was de specialist heel slim in een specifieke tool en kon deze goed voor de klant inzetten. Maar naarmate de technologie evolueert, komen automatisering, algoritmes en AI in beeld, waardoor het steeds meer om marketing draait. Daarom worden specialisten nu ook getraind om een combinatie met de klant en het platform te realiseren; dat vormt eigenlijk de kern van onze dienstverlening. Het doel is om het product zo goed mogelijk aan te bieden aan de eindklant, en die samenwerking is daarbij essentieel. Dus onze kracht ligt in het gezamenlijk naar een hoger niveau tillen van onze eindklant."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
In de marketingbranche lijken onrust en doemscenario’s nooit ver weg. AI dat banen overneemt, bureaus die verdwijnen, creativiteit die onder druk staat.
In het gesprek met Bas Vlugt vertelt Mark Veenman over het bereik van de metro’s, de kracht van digitale schermen en het vernieuwde buitenreclameonderzoek
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.
In het gesprek vertelt Van der Meijden hoe het smart content distribution platform Headline ontstond, waarom het redactionele contentcampagnes toegankelijker maakt en hoe zowel publishers als adverteerders profiteren van een transparant en schaalbaar model.
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt