
[Marketing Report TV] Frank Dalhuisen over de effectiviteit verhogen van Abovo Maxlead met behulp van data
Marketing Report TV is op bezoek bij Abovo Maxlead. Frank Dalhuisen, Head of Data & Insights bij AbovoMaxlead, is daar onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de effectiviteit verhogen van Abovo Maxlead met behulp van data.
Frank Dalhuisen: "Om ons te blijven onderschijden moeten we tegenwoordig gebruik maken van data. We moeten dat slim inzetten om betere targeting te doen en om de effectiviteit van onze inzet goed te kunnen beoordelen. Wij gebruiken ons internationale netwerk om onze juniors op te leiden, specifiek voor data and insights werken we samen met een aantal andere Europese bureaus en ook met ons slowaaks dochterbedrijf. Dan brengen we allemaal groep met juniors in en dan doen we een week in Nederland een week in bratislava een week in duitsland en zo gaan we Europa rond. "
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead

Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Gepubliceerd door: Daan Dekkers