[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh over het prijzenseizoen en het NMO

Marijnke van der Burgh is Media Director bij mediabureau ZIGT. Ze is elke twee maanden te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio. We spreken we haar over de Gouden Loeki en het prijzenseizoen.

Marijnke van der Burgh: "Met de uitreiking van de Gouden Loeki is award season van start gegaan. De jurering van de AMMA's is net geweest, dat is iets wat we in mediabureauland ook erg interessant vinden. En de nominaties voor de SAN zijn net bekend. We hebben zelf nominaties voor onder meer Maandag, samen met The Family Amsterdam; we hebben Wakker Dier- een hele mooie en uitdagende klant en natuurlijk Hogeschool Ede en Coolbest."

Luister het interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 maart 2024 terug:

www.zigt.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora

18-09-2025 | 12:40:00
Peter Wybenga sprak met Teunie Welage. Zij deelde haar inzichten over de balans tussen merkconsistentie en vernieuwing.

Marit Klooster: Advies slaat brug tussen data en actie

18-09-2025 | 12:22:00
In de studio van New Business Radio ging Peter Wybenga in gesprek met Marit Klooster, partner en directeur bij Ruigrok Onderzoek en Advies.

Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk

18-09-2025 | 12:12:00
Rosanne Prinsen en Antal van Pelt zijn in gesprek gegaan met Peter Wybenga over de aanpak van Monuta om afscheid bespreekbaar te maken.

Wouter Wunnink: Transparantie is de sleutel bij TAG Outdoor

18-09-2025 | 11:43:00
Wouter Wunnink was te gast in de uitzending van Marketing Report en vertelde over de groei van het bedrijf en de ambities richting de toekomst.

Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta

18-09-2025 | 11:00:00
In Marketing Report op New Business Radio sprak Timo Vrijenhoek over de rol van Spotta als logistieke partner voor ongeadresseerd én geadresseerd drukwerk.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.