[Marketing Report Radio] Denise Kenter over werkplezier bij Tempo-Team
Denise Kenter is Brand Lead bij Tempo-Team. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over het merk Tempo-Team, de radiocommercial en de rol van werkplezier.
Denise Kenter: "We zijn onder meer bekend van de slogan Het waren twee fantastische dagen. We zijn een HR-dienstverlener, onderdeel van Randstad, en we brengen al 55 jaar mensen en organisaties samen bij het vinden van een baan. Tempo-Team is een Nederlands merk. Mijn eigen rol is dat ik op een impactvolle manier mensen laat kennismaken met Tempo-Team. Ik wil graag dat die kennismaking beklijft, dus het gaat echt om het gevoel."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 oktober 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert