[Marketing Report Radio] Denise Kenter over werkplezier bij Tempo-Team

Denise Kenter is Brand Lead bij Tempo-Team. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over het merk Tempo-Team, de radiocommercial en de rol van werkplezier.

Denise Kenter: "We zijn onder meer bekend van de slogan Het waren twee fantastische dagen. We zijn een HR-dienstverlener, onderdeel van Randstad, en we brengen al 55 jaar mensen en organisaties samen bij het vinden van een baan. Tempo-Team is een Nederlands merk. Mijn eigen rol is dat ik op een impactvolle manier mensen laat kennismaken met Tempo-Team. Ik wil graag dat die kennismaking beklijft, dus het gaat echt om het gevoel." 

Luister het interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 oktober 2024 terug:

www.tempo-team.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Kim van Drie: Wij kozen all-in voor plantaardige chocolade

17-04-2025 | 08:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de combinatie van smaak, duurzaamheid en slimme marketing

Almar Fernhout: Duurzaamheid vraagt om gewoon doen

16-04-2025 | 11:44:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de missie van SMYLE

Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames

16-04-2025 | 11:28:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het belang van meetbaarheid en focus binnen social media.

Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt

16-04-2025 | 11:19:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over hun onderlinge (werk)relatie, de rebranding en hun eigen meettool.

Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest

16-04-2025 | 10:49:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen in de markt voor local advertising.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.