Marketing Report op New Business Radio | December 2024 - Boaz Disselkoen | Marijnke van der Burgh | Tamara van Dalen | Menno Westinga | Daniël Spaan

In december ontving Marketing Report 5 gasten in de radio-uitzending bij New Business Radio.

Menno Westinga (Mediaplus) over de CMO Barometer

[Marketing Report TV] Menno Westinga (Mediaplus) over de CMO BarometerMenno Westinga is managing director bij Mediaplus, een fullservice mediabureauTe gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga hem over de CMO Barometer, die inzicht geeft in wat CMO's belangrijk vinden en het komende jaar verwachten. 

Menno Westinga: "AI komt ook terug in die barometer. Het belangrijkste is dat CMO's in alle landen zien dat AI de belangrijkste investering is en dat ze ermee aan de slag zullen moeten. En dat is ook precies hoe wij ernaar kijken. Het is adapt or die. Je zal hiermee door moeten gaan om je marketingcommunicatie te optimaliseren... luister het interview hier

Tamara van Dalen (iO): Experience is everything is ons motto

[Marketing Report TV] Tamara van Dalen (iO): Experience is everything is ons mottoTamara van Dalen is Director Creatie & Content bij iO Campus Rotterdam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga haar over waar iO in uitblinkt, experience is everything en het speelveld rondom merken bouwen.

Tamara van Dalen: "Vanwege onze grootte hebben een hoop mensen iO wel in de gaten, maar weten niet precies waar we voor staan en waar je ons voor moet hebben. iO is een zogeheten blended agency met een mix aan expertises van specialisten. Denk aan marketing, strategie, creatie, tech en data. Dat brengen wij samen, omdat het bij iO draait om customer experience. Dus denken vanuit de hele customer journey en die samenbrengen in een team dat past bij de klantvraag. We willen de klantreis goed neerzetten, op alle touch points...luister het interview hier

Boaz Disselkoen over Karvan Cevitams De Top Tweedruivend

[Marketing Report TV] Boaz Disselkoen over Karvan Cevitams De top tweedruivendBoaz Disselkoen is marketeer bij Kraft Heinz en specifiek voor Karvan Cevitam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga hem over de wisselingen in het assortiment van het afgelopen jaar, het delen van juice en campagne De top tweedruivend.

Boaz Disselkoen: "Zo aan het einde van het jaar willen we als typisch Nederlands merk ook wat bijzonders doen waar je een glimlach van op je gezicht krijgt. Wat is er dan typischer voor Nederland dan de Top 2000? Wij hebben daarom de Top Tweedruivend uitgebracht: de meest juicy songs ooit gemaakt. In het weekend van 21 december beginnen we met aftellen met onze parodie... luister het interview hier

Marijnke van der Burgh over kerstfilms, RTL8 en het M100-event

[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh over kerstfilms, RTL8 en het M100-eventMarijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga haar over de kerstfilms van RTL8, de kerstcommercials van de verschillende supermarkten en het recente M100-event. 

Marijnke van der Burgh: "Wat we zagen bij het M100-event waren aan de ene kant de creatieven en de marketeers die in de ranglijsten stonden, en aan de andere kant de bureaus, met Maiko Valentijn van GroupM als nummer 1. Dat wordt misschien een beetje ondergesneeuwd door de overname die is gedaan door Omnicon. Daardoor is hij volgend jaar wellicht niet meer de CEO van het grootste bureau van Nederland, zoals hij vaak wordt genoemd... luister het interview hier

Daniël Spaan (Kemari) over het verschil tussen bureaus uit het westen en oosten

[Marketing Report Radio] Daniël Spaan (Kemari) over het verschil tussen bureaus uit het westen en oostenDaniël Spaan is directeur van Kemari Digital. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het verschil tussen bureaus uit het westen en oosten.

Daniël Spaan: "We waren een fullservicebureau, maar met onze huidige transitie richten we ons op een datagedreven, creatief strategisch netwerk. In onze regio is de bureaudichtheid veel lager, wat het speelveld overzichtelijker maakt en het makkelijker maakt om een duidelijke positie in te nemen ten opzichte van directe concurrenten. Tegelijkertijd past onze nuchtere Twentse mentaliteit hier goed bij: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Dat werkt vaak verfrissend voor klanten uit het westen.... luister het interview hier

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

[The List] Pro Motion Film

25-11-2025 | 16:12:00
Pro Motion Film is een videopartner voor organisaties die meer willen dan een mooie video.

PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes

25-11-2025 | 16:02:00
De introductie volgt op de eerdere release van Adserver 2.0 voor selfservice-advertising.

Total Design ontwikkelt merkstrategie voor Future Up

25-11-2025 | 15:41:24
De naamswijziging markeert een nieuwe fase voor de organisatie die inzet op duurzaam en concurrerend ondernemen.

Elsbeth Wesselink: Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026!

25-11-2025 | 13:11:00
Als een organisatie écht miljoenen en maanden nodig had voor een productie die nu in een paar dagen lukt, dan waren ze niet meegegaan met de huidige tijd


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.