[Marketing Report Cannes] Sanne Tolsma (Ambassadors) en Joost Haartsen (Amp.Amsterdam)
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Sanne Tolsma van Ambassadors en Joost Haartsen van Amp.Amsterdam.
Joost Haartsen: "We hebben het de hele week natuurlijk over allerlei zaken als tech en AI, maar ik ben van mening dat AI en technologie helpen en creatitiviteit onderscheidt. Daar staan wij voor en dat is de verbindende factor van Ambassadors als geheel met alle losse onderdelen die nu gezamenlijk tot één ongelooflijk krachtige partij gaan worden gevormd."
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert