
[Marketing Report Cannes] Patritia Pahladsingh over Accenture Song Nederland
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Patritia Pahladsingh,
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert