[Marketing Report Cannes 2024] Kiki Maaskant over AI bij ACT Agency

New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

We spreken Kiki Maaskant, Managing Director en Partner over ACT Agency: "Ik heb vooral gekeken naar hoe internationale partijen AI oppakken vanuit New York en Londen en dan ook naar hoe we dat bij ons bureau kunnen aanpakken, want ook bij ons wordt AI steeds belangrijker. Wat ik interessant vind, is dat die ontwikkeling veel sneller gaat dan dat wij ons in Nederland realiseren. Wij hebben net zelf een AI-tool ontwikkeld, want we maken veel content en willen dat ook optimaliseren. We moeten echt niet onderschatten dat dit over 1,5 jaar echt geïntegreerd is in je bureau. Ik ga mijn team daar thuis ook in meenemen." 

Luister het interview hier:

www.act.agency

www.canneslions.com

www.newbusinessradio.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie

01-07-2025 | 11:44:00
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld

Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT

27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn

Daan Dekkers: Zon, zee en zweet

26-06-2025 | 08:29:04
Cannes Lions. Geen rust, wel bereik. Cannes is geen vakantie, het is positionering op slippers.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.