[Marketing Report Cannes 2024] Hans Schlatmann over werken met songwriters bij Sony Music Publishing
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Hans Schlatmann, Senior Marketing and Synch Manager bij Sony Music Publishing: "Ik werk voor de Publishing-tak van Sony. Music werkt met artiesten en wij met songwriters. Soms is dat één en dezelfde persoon. Muziek is nog steeds een belangrijke connector, ook voor merken, om contact te maken en een relatie op te bouwen met hun doelgroep. Je ziet de muziek die gebruikt wordt in campagnes en de samenwerking met artiesten ook steeds belangrijker worden - dat is ook waarom we in Cannes zijn."
Luister het interview hier:
www.sonymusicpub.com
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
23-04-2025 | 11:16:46
Deze groep experts beoordeelt het creatief en effectief werk dat wordt ingezonden voor het jaarlijkse festival, dat plaatsvindt van 16 tot en met 20 juni
02-04-2025 | 10:33:00
In 2025 zal de Embassy of Dutch Creativity geen fysieke aanwezigheid hebben op het Cannes Lions International Festival of Creativity.
02-04-2025 | 10:09:00
De inschrijvingen voor de RAW Cannes Summer Course 2025 zijn geopend.
21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert