[Marketing Report Cannes 2024] Hans Schlatmann over werken met songwriters bij Sony Music Publishing
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Hans Schlatmann, Senior Marketing and Synch Manager bij Sony Music Publishing: "Ik werk voor de Publishing-tak van Sony. Music werkt met artiesten en wij met songwriters. Soms is dat één en dezelfde persoon. Muziek is nog steeds een belangrijke connector, ook voor merken, om contact te maken en een relatie op te bouwen met hun doelgroep. Je ziet de muziek die gebruikt wordt in campagnes en de samenwerking met artiesten ook steeds belangrijker worden - dat is ook waarom we in Cannes zijn."
Luister het interview hier:
www.sonymusicpub.com
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
26-06-2025 | 08:29:04
Cannes Lions. Geen rust, wel bereik.
Cannes is geen vakantie, het is positionering op slippers.
25-06-2025 | 10:28:59
Vanuit Cannes werden dagelijks interviews uitgezonden met professionals uit de creatieve en marketingwereld.
23-06-2025 | 17:12:00
Serviceplan Group is tijdens het 72e Cannes Lions International Festival of Creativity uitgeroepen tot Independent Network of the Year.
23-06-2025 | 10:27:00
Cannes was dit jaar meer dan een viering, het was een statement.
23-06-2025 | 08:44:44
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert