Madurodam kiest Somention als socialmediabureau
Familiepark Madurodam kiest Somention als socialmediabureau. De partijen zullen samen aan de slag gaan om de veelzijdigheid van Nederlands’ miniatuurpark op de kaart te zetten via social media. Somention is medev-erantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van de social mediastrategieën, conceptontwikkeling en social advertising.
Samenwerking Madurodam en Somention
De samenwerking tussen Madurodam en Somention ging begin deze zomer van start en werd ook officieel afgetrapt met de eerste content ter introductie van De Hollandse Meesters-attractie. Naast content voor campagnes ondersteunt Somention ook bij creatieve concepten voor de Madurodam kanalen. Deze zullen zichtbaar zijn op de Instagram, TikTok en YouTube-kanalen.
Nina Ceric, contentmanager Madurodam: "Om de veelzijdigheid van Madurodam bij verschillende doelgroepen te laten zien, zochten we naar een strategische partner voor onze socialmediakanalen. Madurodam is veel meer dan miniatuurstad. Dat willen we nog breder uitdragen."
Versterken online aanwezigheid
Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention: "Wie kent Madurodam niet? We zijn trots dat we als social media partner aan de slag mogen voor deze gevestigde naam en hen kunnen helpen bij het versterken van hun online aanwezigheid, ook voor de oudere doelgroepen. Madurodam is een beleving die iedereen – jong en oud – moet meemaken en zal verrassen, dat gaan we benadrukken."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Charlotte Koeleman spreekt op Paris Creator Week over waarde van UGC
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
[Vacatures] Somention zoekt een Social Creative (Jr.)
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen