M line lanceert campagne: Een goede nachtrust is het halve werk

Met de recente afsluiting van de European Games, de lopende Tour de France en de aanstaande deelname van de Oranje Leeuwinnen aan het WK Voetbal, introduceert M line haar sportzomer-campagne: Een goede nachtrust is het halve werk.

Belang van goede nachtrust benadrukken

Als Official Sleep Supplier van NOC*NSF, Team Jumbo-Visma en de KNVB ondersteunt M line (top)sportend Nederland met optimale slaap tijdens belangrijke sportevenementen. 

Tijn Cuppen, sportmarketeer bij M line: "Met onze campagne willen we benadrukken hoe essentieel een goede nachtrust is voor optimale prestaties overdag, niet alleen voor sporters, maar voor iedereen die het beste uit zichzelf wil halen. We geloven dat iedereen het recht heeft op een goede nachtrust en we willen mensen inspireren om het maximale uit hun dag te halen. Hoe beter de slaap, hoe groter het effect."

Deze campagne bestaat uit commercials op nationale radio, YouTube-advertenties, advertenties in dagbladen en Digital Out-of-Home op diverse locaties zoals tankstations en NS-stations. M line wil zo een breed publiek bereiken en het belang van een goede nachtrust benadrukken voor iedereen.

www.mline.nl

Lees ook:

[Vacatures] Follo zoekt een SEA Consultant

10-07-2025 | 13:05:00
Follo is per direct op zoek naar Medior Social Advertising Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Groningen of Dongen (32 - 40 uur)

[Vacatures] Follo zoekt een Medior Social Advertising Consultant

10-07-2025 | 12:35:00
Follo is per direct op zoek naar Medior Social Advertising Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Groningen of Dongen (32 - 40 uur)

[Vacatures] Follo zoekt een Medior Programmatic Consultant

10-07-2025 | 11:52:00
Follo is per direct op zoek naar Medior Programmatic Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Dongen of Groningen (32-40 uur)

Hoe challenger-merken de aandacht winnen

10-07-2025 | 09:06:00
In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een duidelijke voorsprong: zij zijn top-of-mind, krijgen makkelijker aandacht

Lemon Scented Tea en Cortina presenteren twee campagnefilms

09-07-2025 | 16:22:00
Het Nederlandse fietsmerk Cortina bouwt samen met creatief bureau Lemon Scented Tea verder aan de merkpositionering Original as you.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.