Luister naar Marketing Report met Verkade en Basic-Fit

Op dinsdag 19 augustus is Marketing Report weer live te horen op New Business Radio. Het programma over creatie, media en data wordt gepresenteerd door Peter Wybenga, met Bas Vlugt als sidekick. Luisteraars kunnen zich opmaken voor een uitzending vol gesprekken met toonaangevende spelers uit de marketing- en communicatiebranche.

Marketing Report is elke derde dinsdag van de maand tussen 18:30 en 20:00 uur te beluisteren. Na de uitzending worden de interviews ook als podcast gedeeld via Marketing Report en kanalen als Spotify, SoundCloud en iTunes.

Gasten in de uitzending

Dit keer schuiven onder anderen Roderick Hietbrink (Verkade), Anoeshka Harpal (Basic-Fit), Arthur Zwamborn (The New Horizon), Reinier Steures (Natwerk), Mark Veenman (CS Digital Media), René Zeedijk en Roger Verdurmen (DPG Media) aan. Zij geven een inkijk in actuele ontwikkelingen en trends in hun vakgebieden.

De uitzending biedt luisteraars de kans om in anderhalf uur bijgepraat te worden over de laatste ontwikkelingen in marketing en communicatie. 

Marketing Report op New Business Radio wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren, Adswag, Havas Media en Spotta

Partners Marketing Report op New Business Radio


www.newbusinessradio.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook: 

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

29-10-2025 | 11:43:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.