
Logitech G lanceert G522 gaming headset
Logitech G breidt de G5-serie uit met de G522 Gaming Headset. Dit model is geschikt voor pc, PlayStation en mobiele apparaten en komt medio juni beschikbaar in zwart en wit.
De headset is voorzien van low profile acoustic modules, ontwikkeld om geluidsdetails nauwkeurig weer te geven. Voor spraakcommunicatie is de G522 uitgerust met een microfoon met BLUE VO!CE-technologie en instelbare filters. De headset ondersteunt drie verbindingsopties en maakt snel wisselen tussen apparaten mogelijk. De batterij heeft een gebruiksduur van maximaal 70 uur.
Met een gewicht onder de 300 gram en oorschelpen met memory foam richt de G522 zich op comfort tijdens lange sessies. De hoofdband biedt extra ventilatie en is geschikt voor gebruikers met bril of oorbellen. Voor de productie is gebruikgemaakt van gerecycled plastic en koolstofarm aluminium.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
UNISCO is mediabureau voor challenger brands
ABN AMRO lanceert bank voor tieners en ouders: BUUT
Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app
JOE lanceert themakanaal JOE non-stop op DAB+
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers