Lisanne Schneider Senior PR-Consultant UPR Agency

UPR Agency heeft het team in Amsterdam uitgebreid met Lisanne Schneider als Senior Public Relations Consultant. Met haar komst legt het bureau meer nadruk op lifestyle-, beauty-, corporate- en consumer brands in de Nederlandse markt.

Lisanne Schneider heeft bijna tien jaar ervaring in PR- en communicatie. De afgelopen zes en een half jaar werkte zij bij HPB | Het PR Bureau, waar zij verantwoordelijk was voor strategische campagnes voor onder meer ASICS en Nivea. Als senior consultant was zij aanspreekpunt voor klanten en stuurde zij creatieve campagnes aan.

Focus op storytelling en positionering

Sinds juli 2025 is Lisanne Schneider actief bij UPR Agency. Zij gaat zich richten op de positionering van merken in het Nederlandse medialandschap, met aandacht voor zowel traditionele als digitale media. Daarbij zet zij storytelling in om authentieke verhalen te creëren die aansluiten bij consumentengedrag en mediatrends.

Wat haar onderscheidt, is het vermogen om te schakelen tussen corporate communicatie en lifestyle-activaties. Volgens UPR Agency weet zij zowel business-to-businessboodschappen als consumentencampagnes overtuigend neer te zetten. Ook heeft zij ervaring in het managen van complexe klantrelaties.

Groei in vraag naar gespecialiseerde pr

De komst van Lisanne Schneider past in de groeistrategie van UPR Agency. Het bureau ziet een toenemende vraag naar gespecialiseerde pr-dienstverlening, zowel van internationale merken die toetreden tot de Nederlandse markt als van bestaande partijen die hun positie verder willen versterken.

Lilian Custers, Managing Director en oprichter van UPR Agency: "We zijn trots dat Lisanne ons team in Nederland komt versterken. Met bijna tien jaar ervaring en een indrukwekkend trackrecord bij toonaangevende lifestyle-, beauty-, corporate- en consumer brands, brengt zij de expertise en energie die passen bij onze ambities. Lisanne onderstreept onze missie om merken sterk te positioneren. Bovendien waarderen we haar hands-on mentaliteit en bewezen resultaten voor klanten."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR

31-10-2025 | 11:53:00
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden

Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit

28-10-2025 | 16:43:00
In deze functie stuurt zij de operatie aan, ontwikkelt het team verder en draagt bij aan de groei van het bureau.

Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025

28-10-2025 | 08:30:00
Maarten Molenbeek is uitgeroepen tot Woordvoerder van het Jaar bij de Dutch PR Awards 2025

Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:19:00
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.