Lara Steenvoorden hoofredacteur Women’s Health

Lara Steenvoorden is aangesteld als hoofdredacteur van Women’s Health. Ze wordt verantwoordelijk voor alle redactionele inhoud van het magazine en het bijbehorende online platform.

Lara Steenvoorden heeft ruime ervaring op het snijvlak van redactie en digitale marketing. Ze werkte eerder bij &C van Chantal Janzen als Managing Editor commerciële content, was chef redactie online en columnist bij Kek Mama, hoofdredacteur van Me-to-We en online coördinator bij Veronica Superguide.

Hybride aanpak past bij profiel Steenvoorden

Met haar achtergrond in contentstrategie en redactionele leiding sluit Steenvoorden aan bij de aanpak van Women’s Health, dat zowel offline als online actief is.

Ernst Keyzer, algemeen directeur van PXR: "Lara brengt niet alleen een bak aan ervaring mee, maar ook een frisse kijk op hoe het merk Women’s Health verder kan ontwikkelen. Haar strategische blik en creatieve energie sluiten perfect aan bij onze ambities voor het merk. Met Lara aan het roer zetten we vol in op de volgende groeifase van Women’s Health."

Aanscherping van het merkprofiel

Lara Steenvoorden: "De groeipotentie is enorm en ik zie het als een eer én uitdaging om leiding en richting te mogen geven aan dit mooie merk. Voor mij is Women’s Health een krachtig platform voor vrouwen die fysiek en mentaal in zichzelf (willen) investeren en kiezen voor een levensstijl vol energie, balans en zelfvertrouwen. Graag wil ik onderzoeken hoe we ons profiel als merk verder kunnen aanscherpen. Door nóg duidelijker te maken waar Women’s Health voor staat, en hoe we ons op een positieve, relevante en inhoudelijke manier kunnen onderscheiden binnen het brede landschap van lifestylemerken voor vrouwen."

Meer ruimte voor inhoudelijke verdieping

"Naast een magazine met inhoud en impact wil ik de dialoog met onze doelgroep verder verdiepen. Ik wil ruimte maken voor échte gesprekken. Gesprekken die raken, uitdagen en in beweging zetten. Over thema’s die ertoe doen: vrouwengezondheid, empowerment en zelfbeeld bijvoorbeeld. Zo bouwen we aan een merk dat niet alleen inspireert, maar ook versterkt."

Sinds oktober 2024 publiceert PXR Women’s Health onder licentie van Hearst. Het online platform draait sinds kort op PXR nēxt, de digitale infrastructuur van PXR.

www.pxr.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

PXR en ODMedia starten gezamenlijk sportvideonetwerk

13-11-2025 | 17:29:28
Het netwerk brengt sportcontent, voetbalmedia en communities samen via YouTube, Connected TV en online platforms.

Willem & Wessel vanaf nu exclusief bij VoetbalPrimeur

11-08-2025 | 16:20:22
De voetbalpodcast Willem & Wessel is vanaf dit voetbalseizoen te zien en te beluisteren via de kanalen van VoetbalPrimeur.

Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden

26-06-2025 | 14:13:00
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube

Leroy van den Berg wordt hoofdredacteur Men’s Health

04-06-2025 | 14:20:00
Leroy van den Berg is benoemd tot hoofdredacteur van Men’s Health. Hij wordt verantwoordelijk voor zowel de print- als digitale activiteiten van het merk

Liselot Bouman hoofdredacteur van Runner’s World

13-03-2025 | 09:53:08
Ze neemt de redactionele leiding op zich en zal de koers van het merk verder versterken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn

REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland

17-11-2025 | 17:56:00
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.

ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate

17-11-2025 | 11:33:00
In plaats van een traditionele productlancering worden functies gepresenteerd via herkenbare gezichten en persoonlijke verhalen

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.