Klaartje Kuypers Director Media Activation & People KINESSO
Klaartje Kuypers is aangesteld als Director Media Activation & People van IPG Mediabrands’ performance marketingbureau KINESSO. Klaartje Kuypers was eerder werkzaam bij onder meer Havas en BrandDeli/Ad Alliance en begon haar carrière in de mediabranche bij IPG Mediabrands’ UM. Daarnaast was zij actief in het MWG (nu VIA) bestuur.
Het managementteam van KINESSO bestaat naast Klaartje Kuypers uit Wouter Moen, die recent de functie van Managing Director aannam, Justus Wever (Director Strategy & Solutions) en Hessel Visser (Director Investment & Partnerships).
Wouter Moen, Managing Director KINESSO: "Met haar jarenlange ervaring in de media is Klaartje echt een toevoeging binnen ons MT. Het mooie aan het vormen van een nieuwe agency, is dat je weer opnieuw op zoek mag naar de beste mensen in de markt. Met Klaartje aan boord zijn we klaar om onze media, data & tech proposities samen met onze klanten te perfectioneren."
Klaartje Kuypers, Director Media Activation & People KINESSO: "KINESSO is een echte kennisorganisatie met alles in huis: veel digitale expertise en goede eigen technologie. Met People als grootste asset en onderscheidende eigen tech hebben ze de twee belangrijkste ingrediënten voor een future proof agency, vandaar mijn keuze voor KINESSO. Ik heb er ontzettend veel zin in en het voelt heel goed om terug te zijn bij IPG Mediabrands!"
www.kinesso.com
www.ipgmediabrands.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hebben we nog een mening nodig over de overname van IPG door Omnicom?
IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux
Europese Commissie keurt overname van IPG door Omnicom goed
The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei
Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen