Kinepolis opent ScreenX-zalen in Almere en Breda

Kinepolis opent op 20 en 28 september twee ScreenX-zalen in Almere en Breda. Het aantal ScreenX-bioscoopzalen van Kinepolis komt daarmee landelijk op vier. Bij ScreenX wordt de film niet alleen op het scherm voor je geprojecteerd, maar worden ook de zijwanden gebruikt waardoor er een 270-graden filmervaring ontstaat. Om het te vieren organiseert Kinepolis ScreenX-weekenden voor filmliefhebbers.

Eddy Duquenne, CEO van Kinepolis Group: "We zijn verheugd om 2 nieuwe ScreenX-zalen aan ons portfolio in Nederland toe te voegen. Deze uitbreiding illustreert onze voortdurende toewijding om onze bezoekers innovatieve en meeslepende bioscoopervaringen te bieden, zodat ze het maximale kunnen halen uit het beleven van film op het grote scherm."

Het ScreenX-weekend vindt plaats op 20, 21 en 22 september in de zalen van de Kinepolis bioscopen in Almere, Utrecht en Enschede. In Breda vindt het ScreenX-weekend plaats op 28 en 29 september. Tijdens dit weekend worden er films tegen een gereduceerd tarief vertoond als: Top Gun: Maverick, Verschrikkelijke Ikke 4, Alien: Romolus, The Wild Robot en Dune Part Two. Zo kan iedereen kennismaken met de ScreenX schermen. Iedere bezoeker krijgt een lekkernij van Coffeelicious én na afloop een klein ScreenX-aandenken mee naar huis.

www.kinepolis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Interview] Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellen

10-12-2024 | 17:14:13
Ivar Schutte is per 1 oktober 2024 Country Manager Box Office Sales & Marketing bij Kinepolis Nederland na 4 jaar directeur te zijn geweest van de Nationale Bioscoopbon. We spreken hem over hoe het Kinepolis in 2024 verging en wat de verwachtingen voor 2025 zijn

Kinepolis vernieuwende Cosy Loungers, een business class-ervaring in de bioscoop

27-11-2024 | 14:09:00
Vanaf 4 december biedt Kinepolis Leidschendam een nieuwe toevoeging: de Cosy Loungers.

Kinepolis biedt dit najaar opnieuw alle Harry Potter-films aan

27-08-2024 | 12:08:00
Vanaf 21 september worden er in deelnemende bioscopen elk weekend twee Harry Potter films vertoond tijdens de speciale Harry Potter weken

XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024

09-08-2024 | 10:55:21
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs

Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland

24-04-2024 | 11:09:00
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.