Justus Wever Managing Director UM

Justus Wever start per 1 oktober als Managing Director bij UM. Hij werkte jaren bij IPG Mediabrands, waar hij als Strategy Director het digital, data & tech agency KINESSO mede heeft opgebouwd. Dit altijd vanuit een extern, klant gericht perspectief. Daarvoor was hij onder andere werkzaam als Chief Marketing Officer bij Athleteshop en actief als voorzitter in VIA TaskForces.

Saskia Wagenmakers, CEO IPG Mediabrands: "Ik ben erg blij met de benoeming van Justus Wever als de nieuwe Managing Director van UM Nederland. Justus is echt een klantenman. Strategisch zeer sterk, met een digitaal & data DNA, sterk performance gericht en gericht op innovatie en groei van klanten.  Justus en ik hebben intensief samengewerkt bij KINESSO en ik heb zijn visie, energie en vermogen om teams en klanten te inspireren van dichtbij mogen ervaren. Ik ben ervan overtuigd dat hij een sterke bijdrage zal leveren aan de verdere groei en innovatie van UM en haar klanten in Nederland.”

Justus Wever, Manging Director UM: "Ik ben enorm enthousiast en vereerd om de rol van Managing Director bij UM Nederland op me te nemen. UM werkt voor prachtige nationale en internationale merken en heeft een sterke reputatie op het gebied van creativiteit en klantgerichtheid. Ik kijk ernaar uit om samen met onze getalenteerde teams verder te bouwen aan het succes van onze klanten. In een dynamische markt is het cruciaal om altijd vooruit te denken en klantrelaties te versterken met innovatieve strategieën. Dit is waar mijn passie ligt en wat mij drijft in mijn werk."

www.um.nl

www.ipgmediabrands.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant

04-07-2025 | 10:30:00
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant

Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing

26-06-2025 | 14:05:00
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.

[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant

24-06-2025 | 09:38:00
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant

Nederlandse advertentiemarkt stijgt naar 6,7 miljard euro

23-06-2025 | 15:42:00
Digitale advertentieplatforms blijven Nederlandse markt domineren.

Cannes Lions: Een Amerikaans feestje met Europese bijrol

23-06-2025 | 00:37:00
Edward Knol die sinds maart 2025 actief is als Managing Director van Initiative heeft een column gepubliceerd over zijn indrukken over de Cannes Lions

 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.