Joris Gruiters stapt over naar Hotel L'Amour

Per 1 september is Joris Gruiters Head of Strategy bij Hotel L’Amour geworden. De afgelopen vijf jaar vervulde hij die rol ook bij DDB, waar hij een plek had in het management van het bureau en werkte op klanten zoals Kruidvat, IKEA en Centraal Beheer.

Bij Hotel L’Amour wordt hij ook lid van het management dat nu bestaat uit Valérie Dekeuwer (MD), Martijn van Marle en Peter van Rij (ECD’s). Joris Gruiters is geen onbekende voor de hoteliers. Hij werkte bij DDB al nauw samen met Peter van Rij, Martijn van Marle en Aad Kuijper.

Valérie Dekeuwer: “We zijn trots dat Joris onderdeel van ons team wordt, hij is zonder twijfel één van de beste strategen van Nederland. Met zijn komst kunnen we onze klanten nog beter helpen met complexe strategische vraagstukken. "

Joris Gruiters: “Ik heb Hotel L’Amour altijd met veel interesse gevolgd. Als je een creatief bureau opricht precies in de tijd dat A.I. opkomt, dan moet je iets bijzonders kunnen. Dit bureau snapt creativiteit van vandaag - en die van morgen. Daarnaast kreeg ik nu ook de kans om te ondernemen, dat maakt de keuze voor Hotel L’Amour nog aantrekkelijker.”

www.hotellamour.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat

06-12-2025 | 01:04:00
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan

Hotel L’Amour wint pitch Gamma

02-12-2025 | 18:05:00
Hotel L’Amour heeft de eerder uitgezette pitch van Gamma gewonnen. Daarmee neemt Gamma afscheid van het WPP-bureau VML waarmee het de afgelopen jaren samenwerkte

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.