Jordy van Raaij Technology Director Craftmore

Per 1 april start Jordy van Raaij als Technology Director bij digital agency Craftmore. Hij maakt de overstap van iO digital, waar hij actief was in technologische strategie en innovatie. Eerder werkte hij als CTO bij One Shoe, het voormalige bureau van Craftmore-oprichters Michel van Velde en Floris Derksen.

Bij Craftmore gaat Jordy van Raaij zich richten op de versterking van digitale strategieën, teamontwikkeling en het vertalen van technologische mogelijkheden naar digitale oplossingen voor merken.

Focus op digitale strategie en teamontwikkeling

Jordy van Raaij: "De overstap naar Craftmore voelt als thuiskomen in een omgeving waar creativiteit en technologie elkaar écht versterken. Ik was op zoek naar een bureau dat digital craftmanship hoog in het vaandel heeft staan. Ik krijg hier de ruimte om te bouwen aan een organisatie dat barst van het talent en de ambitie en te bouwen aan vernieuwende digitale oplossingen waaronder uiteraard ook AI."

Craftmore breidt technologische slagkracht uit

Met zijn aanstelling wil Craftmore technologische expertise verder uitbouwen en het creatieve profiel van het bureau versterken. Jordy van Raaij zal onder meer verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van onderscheidende digitale concepten en het begeleiden van teams.

Michel van Velde, medeoprichter van Craftmore: "We hebben in het verleden al met Jordy gewerkt en hij kent het speelveld als geen ander. Hij brengt niet alleen diepgaande technische kennis mee, maar ook een visie op hoe technologie en creativiteit samen echt onderscheidend werk kan maken. Voor Craftmore is dit een volgende stap in onze groei, met Jordy aan boord kunnen we nog meer authentieke digitale ervaringen creëren."

www.craftmore.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Michel van Velde: AI-agent bepaalt jouw merkkeuze

22-09-2025 | 09:53:00
Volgens Michel van Velde gaan AI-agents een centrale rol spelen in het koopproces

Michel van Velde: De dood van klassieke zoekresultaten

11-09-2025 | 10:04:44
Google komt steeds dichter bij het vervangen van zijn iconische zoekpagina door de AI-modus vergelijkbaar met ChatGPT.

Craftmore ontwikkelt website voor Spark Productions

25-08-2025 | 09:39:33
De site is gebouwd in Webflow op basis van een ontwerp van Angelique Janssen en ondersteunt de internationale groei van Spark richting Parijs.

Michel van Velde: AI-agents zijn de nieuwe target audience

31-07-2025 | 10:11:00
Volgens recente cijfers wordt meer dan 45 procent van de online aankoopbeslissingen inmiddels al beïnvloed door AI

Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore

17-07-2025 | 11:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de grote veranderingen in de bureauwereld en de impact van AI op merken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.