Jasper Spaargaren CMO The Flower Farm

Jasper Spaargaren (voorheen Unilever en Vrumona) is per direct gestart als CMO van missiemerk The Flower Farm. Jasper treedt toe tot het huidige directieteam en zal in zijn rol verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van het merk en de lancering in nieuwe categorieën en landen.

Arjen van Strien, CEO van The Flower Farm: "Toen oprichter en reclameman Marcel van Wing besloot een stap terug te doen, zijn we op zoek gegaan naar een goede CMO om onze missie en het merk verder te laden voor de toekomst. Met zijn ervaring in corporate/scale up’s en ondernemerschap heeft hij precies het profiel dat we zoeken. Jasper brengt een grote dosis aan commerciële en strategische ervaring mee. Bovendien heeft hij de intrinsieke motivatie zich in te zetten voor onze missie om de ontbossing van het regenwoud tegen te gaan. Ik kijk er enorm naar uit om samen met hem consumenten een goed alternatief te bieden voor de vele palmoliehoudende producten."

Sterke positie

Jasper Spaargaren: "Het is indrukwekkend om te zien hoe The Flower Farm in slechts een paar jaar tijd een sterke positie heeft ingenomen en met haar visie en het bieden van een oplossing echt impact maakt. Het was een no-brainer toen Arjen mij benaderde voor deze functie. In deze positie komen mijn ervaringen perfect samen: bouwen aan sterke merken bij Unilever en Vrumona, snel innoveren bij startup Sir Joe, en missiegedreven ondernemen als oprichter van The Shift - Feel Good Food. Ik kijk er heel erg naar uit om hard met deze missie aan de slag te gaan. Niet op een zure en zware manier, maar middels een positief protest."

Volgende fase

Jasper Spaargaren: "The Flower Farm bevindt zich in een interessante fase. Zo is er al een fors marktaandeel verworven in de margarine productgroep en er worden grote stappen gezet in de verdere expansie naar het buitenland. Anderzijds, bevat 50 procent van de verpakte producten in de supermarkt nog steeds palmolie. Er is dus nog een wereld te winnen, of beter gezegd: er is nog veel te winnen voor de wereld. Ik wil samen met een snel, dynamisch en gedreven team deze ambitieuze missie verder helpen opschalen."
 
 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Sjors Wagemakers stapt over van bol naar NOBEARS

09-10-2025 | 10:56:00
Digitaal bureau NOBEARS heeft Sjors Wagemakers aangesteld als head of finance

Susan van Geenen komt per 1 januari 2026 in Raad van Toezicht NPO

08-10-2025 | 23:46:00
Susan van Geenen is door Koning Willem-Alexander op voordracht van BBB-minister Gouke Moes (van OCW) per 1 januari 2026 benoemd tot lid van de Raad van Toezicht van de NPO.

Strategische groei voor Finally an Agency

08-10-2025 | 11:38:00
Het Rotterdamse bureau breidt het team uit met Björn van der Most, Senior Creative Strategist / Copywriter, en Jessica Looman, Jr. Content Creative.

Rens Quirijnen en Helen Fernando stappen over naar DEPT

08-10-2025 | 10:33:00
DEPT breidt het creatieve team in Nederland verder uit met de komst van Rens Quirijnen en Helen Fernando. Het duo start als associate creative directors

Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency

07-10-2025 | 08:51:37
Bol komt over van Selmore, waar hij werkte aan campagnes voor Look-O-Look, Škoda, ASN Bank en Klene


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.