
iO wint Lovie Awards voor branded podcast De Verdwenen SS'er
De branded podcast De Verdwenen SS'er, geproduceerd door blended agency iO voor Kamp Amersfoort, heeft vier Lovie Awards in de wacht gesleept.
De Verdwenen SS'er
De Verdwenen SS'er is een podcast die de verdwijning van een kampcommandant uit Kamp Amersfoort na de Tweede Wereldoorlog onder de loep neemt. De podcast is niet alleen erkend voor zijn storytelling, maar ook voor zijn effectiviteit. Deze werd namelijk al meer dan 1,2 miljoen keer beluisterd en resulteerde in een toename van 30 procent in museumbezoeken voor Nationaal Monument Kamp Amersfoort.
Succes branded podcasts
Jordy Hubers, Podcast Creative bij iO: "Als makers was ons startpunt hetzelfde als altijd: we wilden een ijzersterk, spannend verhaal vertellen. Een podcast die entertainment en educatie combineert. Met gezonde luistercijfers, die al aardig op weg zijn om de grens van één miljoen te bereiken, zijn we erin geslaagd een breder publiek kennis te laten maken met Nationaal Monument Kamp Amersfoort."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] iO zoekt een UX Researcher
[Vacatures] iO zoekt een Digital Data & Analytics Consultant
[Vacatures] iO zoekt een Digital Contentspecialist
[Vacatures] iO zoekt een Webredacteur
[Vacatures] iO zoekt een Copywriter
Karolien Vanherp: Werk slimmer, niet harder met AI-content
[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentspecialist
[Vacatures] iO zoekt een Social Creative
[Vacatures] iO zoekt een Social Creative
Agency at Night Rotterdam 2025!
DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night
Breekt mixed reality nu écht door?
[Vacatures] iO zoekt een Videomaker
[Vacatures] iO zoekt een Producer
[Vacatures] iO zoekt een Video Editor
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen