
[Interview] Willem-Albert Bol (Abovo Maxlead) over werken voor merken met lef
Willem-Albert Bol is CEO van Abovo Maxlead. We spreken hem onder meer over zijn bedrijf, werken voor merken die lef hebben en lokaal adverteren via AM Local.
Willem-Albert Bol: “We zijn het grootste onafhankelijke bureau van Nederland op het gebied van media, content en performancemarketing. Met een club van 230 mensen zitten we in Hoorn en Oegstgeest. We werken graag voor wat we de uitdagers noemen. Niet de ABN Amro’s en Unilevers van deze wereld, maar liever de Basic-Fits en ALDI’s – merken die lef hebben. Dat uit zich vaak ook in communicatie. Het zijn bedrijven die snel groeien en een bepaalde snelheid en alertheid in zich hebben.”
Kijk dit boeiende interview hier:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert