
[Interview] Ernst-Jan Smids over JUMP! Retail
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. Ernst-Jan Smids is founder van JUMP! Retail.
Kun je JUMP! Retail introduceren?
JUMP is een strategisch en creatief sterk bureau voor retailers en merken die zich in retail bewegen.
Wat kan JUMP dat andere bureaus niet kunnen?
Met veel retailervaring bij strategie en creatie zijn wij zeer doortastend in het kraken van noten.
Een klant belt. Wat wil deze?
Een oplossing voor een business challenge.
Waarom mislukken zoveel bureau-overnames?
Het gaat niet meer om de klanten.
Welke nieuwe klanten hebben jullie in 2023 met veel plezier verwelkomd?
Spar, Salsa Shop, Wereldhave, CPNB, Gulden Krakeling en Welkoop
Bemoeien marketeers zich te veel of juist te weinig met het creatieve proces?
Het is een spel van goede samenwerking in de hele journey.
Wat gaat AI betekenen voor jouw bureau?
Verdere versnelling
Is werken met retail klanten het leukste dat er is?
Zeker! Always on!
Lees alles over het M100 Event hier
M100 wordt gesponsord door
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
M100 2024 op LinkedIn
[DutchMedia Podcast] over extra Ster-reclames of NPO-bezuinigingen, APG/Netflix en trends voor 2025
PR100 2025 | Maud Burgers opnieuw meest invloedrijk in Nederlandse PR wereld
[Column] Darre van Dijk (TBWA\NEBOKO): Prompt It Like It's Hot
[Column] Jerome Kuijken: Waarom de M100 meer is dan een lijst
Fightclub en Marketing Report lanceren voetbalkaartjes van de 250 beste marketeers van Nederland
[Column] Christien van de Sande: Waarom staat digitale inclusie nog niet op de roadmap van 2025!?
Victor Knaap op nummer 1 in DigitalAgency100 2025
[DutchMedia Podcast] over het mediadebat, reclame bij streamingdiensten, Jouw ID en de M100-lijsten
Maiko Valentijn nummer 1 in MediaAgency100 2025
PR100 2025
CreativeAgency100 2025
TAMBR maakt adaptief AI soundlogo voor de M100 2025-lijsten
[Marketing Report Radio] Adjiedj Bakas: De grijze consument gaat geld uitgeven!
[Marketing Report Radio] Cees Faes (Fightclub): Marketing is oorlog, en wij zijn in it to win it
Gepubliceerd door: Saskia van Weert