IFFR presenteert programma Art Directions voor editie 2025
Het International Film Festival Rotterdam (IFFR) brengt in 2025 een Art Directions-programma. Met een focus op innovatie en samenwerking, introduceert IFFR een reeks installaties, performances en tentoonstellingen in samenwerking met culturele instellingen.
Katoenhuis: Het nieuwe thuis van Art Directions
Het Art Directions-programma presenteert in het Katoenhuis vier installaties, waaronder de wereldpremière van La Quema (del planeta ‘B’) van Francisco Baquerizo Racines en Brown Bodies in an Open Landscape are Often Migrating van Basir Mahmood.
Art Directions
Naast Katoenhuis biedt het programma:
- Sound//vision bij WORM: Zes avonden met audiovisuele live performances, waaronder No one’s fault, not really van Pat Janeiro en Cinema of the Spectacles van Blake Williams.
- Tentoonstellingen bij Brutus: Multidisciplinaire projecten zoals An Uaihm Bhinn, een samenwerking met kunstenaar Lugh O’Neill en het collectief Temporary Pleasure.
- Installaties op Rotterdam Centraal: Inclusief Happy New Year van Jinjoon Lee, een reflectie op de spanning tussen feest en crisis.
Het Art Directions-programma wordt mede mogelijk gemaakt door Ammodo, het Mondriaan Fonds en Rotterdam Festivals, die bijdragen aan de installaties, optredens en multidisciplinaire projecten.
De 54ste editie van IFFR vindt plaats van 22 januari tot en met 2 februari 2025.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven
Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers