Hotel l’Amour ontwikkelt paascampagne Jumbo

Jumbo Supermarkten lanceert de paascampagne Pasen voor elkaar. De tv-commercial, ontwikkeld in samenwerking met Hotel l’Amour, focust zich op het samenzijn met Pasen. De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert. Jumbo’s paasthema Pasen voor elkaar verwoordt dit verlangen.

Focus op familie

Vooral de gezinnen met kinderen weten Jumbo te vinden. Met dat inzicht is deze campagne ontwikkeld. Het paasassortiment bevat een groot aantal zogenoemde familietoppers, bewezen succesvol onder gezinnen. Denk hierbij aan producten als sticky cinnamon plukbrood, citroen-twisterbrood, heel veel keuze uit tapas en gevarieerde vega(n)-, groente-, vlees- en vis-gourmetmini’s. Dit jaar bestaat het aanbod uit 22,5 procent vega(n)-varianten.

In de tv-commercial speelt de Jumbofamilie de hoofdrol. Jorieke de Vries-Goosen, marketingdirecteur Jumbo: "De Jumbofamilie wordt nog steeds enorm gewaardeerd. In iedere tv-sport waarin Bas (Frank Lammers) en Lieke (Maike Meijer) een rol vervullen, samen met hun kinderen, zien we een hele hoge waardering. Ook de stopping power, branding en activatie scoren veel hoger dan het marktgemiddelde. De consument heeft nog lang niet genoeg van de bekendste reclamefamilie van Nederland, dat is wel duidelijk. We pakken hier met Pasen dus lekker op door, ook omdat deze familie metafoor staat voor Jumbo als familiebedrijf. Een betere doorvertaling van je merk bestaat niet."

De campagne is te zien op tv en diverse online en social kanalen, alsook in print, een speciale assortimentsbrochure, radio, OOH en het gratis verkrijgbare Hallo Magazine met lekker veel inspiratie en recepten. 

www.hotellamour.nl

www.jumbo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Jorieke de Vries weg bij Jumbo - René Repko opvolger

09-07-2025 | 20:19:00
Jorieke de Vries verlaat per 1 augustus 2025 supermarktketen Jumbo. Haar vertrek volgt enkele maanden na de aanstelling van Tom Heidman als interim-CEO

Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit

08-07-2025 | 15:41:00
In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie.

Deze commercials maken kans op Gouden Loeki

06-05-2025 | 09:42:00
De tien commercials die kans maken op de Ster Gouden Loeki over het eerste kwartaal van 2025 zijn bekendgemaakt.

Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024

28-04-2025 | 07:00:00
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld

Longlisten SAN ABC Accenten 2024

27-03-2025 | 09:59:00
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.

Bas Verheijen (HEMA) over de Gouden Loeki 2024

21-03-2025 | 10:16:00
Marketing Report is bij Ster Gouden Loeki. We spreken met Bas Verheijen, Chief Commercial Officer van HEMA. Samen met Hotel L'Amour wint HEMA voor het tweede jaar op rij de Gouden Loeki

HEMA/Hotel L’Amour wint Gouden Loeki

21-03-2025 | 00:10:00
HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen. KiKa en Joe Public sleepten de eerste Ster Gouden Loeki voor goede doelen in de wacht

Finalisten Gouden Loekie bekend

19-02-2025 | 08:58:00
De strijd om de dertigste Ster Gouden Loeki is losgebarsten met de bekendmaking van de finalisten.

Sander Volleman maakt overstap naar Hotel L'Amour

17-12-2024 | 12:24:00
Creatief directeur Sander Volleman trekt na een dienstverband van 15 jaar bij TBWA\NEBOKO de deuren achter zich dicht en wordt partner bij Hotel L’Amour

Hotel L'Amour pakt voor Jumbo uit met 4 kerstcommercials

06-12-2024 | 11:08:00
Hotel L’Amour heeft voor supermarkt Jumbo vier kerstcommercials ontwikkeld. Daarbij wil Jumbo de boodschap Kerst voor elkaar overbrengen.

Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024

25-11-2024 | 11:41:00
Marketing Report verzamelt de beste Sinterklaas-campagnes van 2024

Joris Gruiters stapt over naar Hotel L'Amour

04-09-2024 | 14:50:00
Per 1 september is Joris Gruiters Head of Strategy bij Hotel L’Amour geworden. De afgelopen vijf jaar vervulde hij die rol ook bij DDB

Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo

31-05-2024 | 12:02:00
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert

Joe Public Amsterdam SAN Bureau van het Jaar 2023

31-05-2024 | 09:19:00
Joe Public Amsterdam is SAN Bureau van het Jaar 2023. In een zinderende en ramvolle Studio 21 op Media Park Hilversum versloeg het bureau medegenomineerden Wefilm en Hotel L'Amour


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.