.webp)
Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo
In de campagne van Jumbo staat saamhorigheid centraal. In de commercial zien we Bas (Frank Lammers) en Lieke (Maike Meijer) met het hele gezin in hun oranje versierde camper vertrekken naar een camping voor Oranjefans in Duitsland. Op de camping maken ze zich samen met andere supporters én een aantal helden uit 1988 klaar voor de wedstrijden van het Nederlands elftal en wordt het publiek opgewarmd door zanger Marco Schuitmaker. Speciaal voor dit EK herschreef hij zijn hit Engelbewaarder. De commercial is vanaf zaterdag 1 juni 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Jumbo. De volledige campagne gaat vanaf zondagavond 2 juni van start en heeft een 360-inzet bestaande uit audio, video, digital, print, social en OOH.
Alles in huis
Jorieke de Vries-Goosen, marketing directeur bij Jumbo Supermarkten: "We helpen klanten graag om er tijdens een voetbalavondje thuis echt een prachtig feest van te maken. Dat doen we natuurlijk met ons goedgevulde assortiment en speciale oranje items zoals, feestartikelen, voetbal kaiserbroodjes en oranje soesjes, maar ook met de ludieke Jumbo Juichspencer. Deze oranje spencer is tweezijdig te dragen en kan met een rits aan de onderkant ingezet worden als boodschappentas. Heel handig om je laatste EK boodschappen in huis te halen."
De Juichspencer is vanaf maandag 3 juni gratis verkrijgbaar in alle bijna 700 winkels van Jumbo in Nederland bij besteding van minimaal 50 eruro aan boodschappen. De oplage is beperkt, dus op is ook echt op.
Oranjebewaarder
Marco Schuitmaker: "Vanaf mijn kinderjaren hebben alle wereld- en Europees kampioenschappen voetbal veel indruk op mij gemaakt. Vooral de gezelligheid, de saamhorigheid en dit met z’n allen beleven, echt fantastisch. En om dan nu een lied te mogen maken om ons elftal aan te moedigen en daarmee alle supporters in de juiste sfeer te kunnen brengen vind ik echt een grote eer. Het voelt wederom als een droom die in vervulling is gegaan. Laten we hopen dat we met recht kunnen blijven zeggen ‘het wordt prachtig, net als in 1988’. Aan de inzet van al die Oranjebewaarders zal het in ieder geval niet liggen."
Credits:
Bureau: Hotel l’Amour | Productiemaatschappij: SuperEasterfeather | Regie: Sven Super | Offline montage: Kim Hinrichs | Post Productie en grading: Captcha | Sound design: Public Audio | Music clearance: Tom Tukker | Design en art: Buro Jumbo | Artiest muziek: Marco Schuitmaker | Mediastrategie: Nieuwe Lente, UM
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Longlisten SAN ABC Accenten 2024
Bas Verheijen (HEMA) over de Gouden Loeki 2024
HEMA/Hotel L’Amour wint Gouden Loeki
Finalisten Gouden Loekie bekend
Sander Volleman maakt overstap naar Hotel L'Amour
Hotel L'Amour pakt voor Jumbo uit met 4 kerstcommercials
Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024
Joris Gruiters stapt over naar Hotel L'Amour
Joe Public Amsterdam SAN Bureau van het Jaar 2023
Dit zijn de kwartaalwinnaars van Q1 voor de Ster Gouden Loeki 2024
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
Longlisten SAN ABC Accenten 2023
HEMA en Hotel L’Amour winnen Ster Gouden Loeki 2023, Alfred en Dentsu Creative runners-up
Hotel l’Amour ontwikkelt paascampagne Jumbo
Hotel L'Amour Startup Bureau van het Jaar 2023
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen