Hoog Catharijne kiest Kumpany voor activaties

Winkelcentrum Hoog Catharijne heeft experience marketingbureau Kumpany geselecteerd als vaste partner voor creatieve activaties in en rond het centrum. De samenwerking gaat van start met het Dribbelplein, een sportief programma op het plein tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne.

Bezoekers kunnen meedoen aan basketbalchallenges, clinics en beat the pro-sessies, onder andere met 3x3-international Dimeo van der Horst. Het Dribbelplein vormt het begin van een reeks activiteiten die de komende periode gezamenlijk wordt uitgerold.

Startschot voor langdurige samenwerking

Wat er verder volgt, is nog niet bekendgemaakt, maar volgens beide partijen zijn er meerdere projecten in voorbereiding.

Julia Bakker, Marketing Communication Manager bij Hoog Catharijne: "Het gevoel bij Kumpany was direct goed. De ideeën zijn verrassend, activerend en sluiten perfect aan op onze ambitie om een bruisende bestemming te zijn voor winkelend én recreërend publiek. Vanuit Hoog Catharijne streven we er altijd naar om onze bezoekers te verrassen met belevingen."

Concept en uitvoering door Kumpany

Kumpany is verantwoordelijk voor het concept, de programmering in samenwerking met 3x3 Unites en de volledige productie van het Dribbelplein.

Jasper Admiraal, Managing Partner bij Kumpany: "Hoog Catharijne is een unieke plek. Hier komen dagelijks duizenden mensen samen, perfect voor impactvolle activaties."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear: We willen niet alleen merken bouwen, we willen er één zijn

10-10-2025 | 12:32:00
SuperRebel is niet alleen actief als creatief bureau, maar ook actief met de kledingmerken SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

[Vacatures] Alfred zoekt een Designer

10-10-2025 | 10:22:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Designer - Full-time · Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.