Hearts & Science wordt mediabureau Save the Children

Save the Children Nederland heeft Hearts & Science geselecteerd als strategisch media- en datapartner. Het mediabureau, onderdeel van Omnicom Media Group, ondersteunt de organisatie bij merkversterking en fondsenwerving.

De keuze volgt op een pitchtraject waarbij vijf bureaus hun strategie presenteerden. Doorslaggevend waren de gecombineerde focus op merkopbouw, performance en data van Hearts & Science.

Samenwerking gericht op groei en efficiëntie

Sarah Clifton, Save the Children: "We zochten een partner die met ons meedenkt over wat we op de korte en langere termijn nodig hebben en hoe we meer kunnen bereiken met de middelen die we hebben. Voor ons was het ook belangrijk dat de kennis en ervaring die we in house hebben goed wordt aangevuld en versterkt, zodat we blijven leren en innoveren in een ware samenwerking. Vanaf de eerste ontmoeting voelden we ons serieus genomen, begrepen maar ook uitgedaagd."

De eerste gezamenlijke merkcampagne wordt later dit jaar gelanceerd.

Hearts & Science kijkt uit naar samenwerking

Irene de Vos, Managing Director van Hearts & Science: "We zijn ontzettend trots op deze samenwerking. Dit is meer dan een partnership, het is een kans om samen ècht het verschil te maken. Door de juiste mix van strategie, innovatieve mediakeuzes en een datagedreven aanpak helpen we Save the Children meer mensen te bereiken, meer donateurs te werven en daarmee het belangrijkste: nóg meer kinderen een betere toekomst te bieden."

www.omg.com/netherlands

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Tale Meester: Marketing to Humans vs Marketing to AI

20-10-2025 | 10:24:00
Hoe kun je als marketeer nog verschil maken? Hoe ziet onze baan er over vijf jaar uit?

FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

Renault & Bright x PXR x OMD x Create: 15 jaar elektrisch rijden: En Door

15-09-2025 | 11:36:00
The primary objective for Renault was to highlight the EV-range models in order to improve awareness, brand perception and accelerate EV adoption among consumers.

Boudewijn Wubbels (OMD): Measuring the Unclickable

20-07-2025 | 20:39:00
Waarom de volgende generatie mediacampagnes nieuwe KPI’s nodig heeft

Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:57
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.