
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken. PXR gaat vanaf 1 oktober vier sport- en lifestyle magazines van Hearst onder licentie uitgeven in Nederland. De titels die onder deze overeenkomst vallen, zijn de merken Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World.
Vanaf 1 oktober 2024 gaat de samenwerking officieel van start en zal de transitie van de uitgeefactiviteiten van Hearst naar PXR gefaseerd plaatsvinden. Vanaf oktober gaat PXR de printuitgaven van de verschillende titels publiceren. In de daaropvolgende maanden wordt stapsgewijs gewerkt aan een soepele overdracht van de online activiteiten, zodat de kwaliteit en continuïteit van de magazines voor zowel lezers als adverteerders gewaarborgd blijft.
Strategische aanvulling op het portfolio van PXR
Ernst Keyzer, CEO van PXR: "De toevoeging van deze sterke merken aan ons portfolio biedt enorme kansen. Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World zijn stuk voor stuk gerenommeerde titels die perfect passen bij onze missie om echte relaties met (sport)fans en community’s op te bouwen. We kijken ernaar uit om deze merken zowel in print als online naar een hoger niveau te tillen en de lezers te blijven inspireren."
Joe Martin, VP Media Licensing van Hearst Magazines International: "PXR is een best-in-class uitgever in Nederland en we zijn verheugd om hen te verwelkomen in ons wereldwijde netwerk van 48 licentiepartners in 47 landen."
Marscha Krouwel, CEO van Hearst Netherlands: "We zijn verheugd om met PXR samen te werken en hen als onze licentiepartner te verwelkomen. De expertise van PXR op het gebied van (online) uitgeven van sport en lifestyle titels sluit naadloos aan bij onze merken. Door deze samenwerking kunnen we de kracht van onze iconische merken Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World verder vergroten en nog beter inspelen op de behoeften van de Nederlandse markt."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-mail Marketeer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Online Redacteur (interim)
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Campaign Project Manager
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Quest vernieuwt: frisse look voor jong en oud
Hoe DeepSeek de toekomst van marketing zal beïnvloeden
[SHOWREEL!] Welcome to the world of Hearst
[Vacatures] Hearst: Digital Paid Media Specialist
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Product Owner Digital Channels
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een redacteur met gouden pen - Quote
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountstrateeg
Winnaars National Geographic Fotowedstrijd 2024 bekend
Hearst Netherlands wint zilveren MERCUR met Harper’s Bazaar
Mercurs: Voetbal International wint goud als Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Gepubliceerd door: Daan Dekkers