HeadOffice winnaar bij de Belgische Best of Content Awards

HeadOffice is met 8 awards voor 4 verschillende campagnes van A.S. Adventure, Samsung en Solidaris, het meest bekroonde bureau tijdens de Best of Content Awards. Er werden 33 awards van 13 bureaus vergeven. HeadOffice won twee Gold-, twee Silver-, drie Bronze- en een Craftsmanship Award, alsook de Press Award én de Grand Prix. De campagne Daily Dose Of Nature is ook de meest bekroonde campagne van de avond.

The Fat Lady en We Are Digital van Propaganda Group zijn sterke runner ups met elk 4 Awards; The Fat Lady twee maal voor Uniline en twee maal voor de UGent; WAD vier maal voor twee campagnes van De Vlaamse Overheid.

Ook com&co en Het Geluidshuis laten zich opmerken met elk 3 awards; com&co met twee awards voor SD Worx en één voor Corilus; Het Geluidshuis met twee awards voor Royal Club Sporting Anderlecht en één voor zichzelf.

De Propaganda Group is uitverkoren tot Content Marketing Agency of the Year; een erkenning die losstaat van de BOCA’s, en wordt toegekend aan het bureau met de grootste verdienste voor het content marketing-vak het afgelopen jaar.

www.bestofcontent.be

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Esther Goos: Scooperz groeit met kantoor in Amsterdam

08-07-2025 | 09:49:00
Peter Wybenga van Marketing Report sprak haar op het terras van het nieuwe pand aan het water.

Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam

07-07-2025 | 15:56:00
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet

Koen Denolf: Laat voelen dat je de opdracht wilt binnenhalen

30-06-2025 | 06:17:00
[Column] Koen Denolf: Wat voor onbeschaamde pitchen sommige bedrijven uitschrijven

Hoe je van volgers een community maakt

27-06-2025 | 13:30:00
Woensdagochtend in het nHow Hotel naast de RAI: croissants, koffie en een zaal vol marketeers.

Commissariaat voor de Media: meer influencers onder toezicht

28-05-2025 | 20:31:00
Het Commissariaat voor de Media meldt dat vanaf 16 juni 2025 het actief toezicht gaat houden onder influencers die video’s verspreiden met meer dan 100.000, maar minder dan 500.000 volgers
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.