Happy Horizon wint goud, zilver en brons bij Digital Impact Awards in Londen
Bureaugroep Happy Horizon heeft tijdens de Digital Impact Awards in Londen vijf prijzen gewonnen.
Awards
Happy Horizon viel in de prijzen met de volgende campagnes:
Goud
Logitech G x Walibi Play - Best Community Development
Zilver
The Sims (Electronic Arts) - Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget <£20K
OnePlus - Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector
Brons
KiKa - Best Use of Digital to Aid a CSR Campaign
KiKa - Best Use of Digital by a Charity, NGO or NFP
Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: “Deze prijzen zijn een mooie erkenning van het harde werk en de creativiteit van ons hele team. We zijn bijzonder trots op de diversiteit van de projecten waarmee we in de prijzen vielen. Dat we zelfs goud winnen, toont aan dat onze resultaatgedreven creatieve aanpak werkt.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards
Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert