Happy Horizon opent hub in Arnhem

Creative digital agency Happy Horizon breidt haar hubs verder uit met de opening van een nieuw kantoor in Arnhem. Dit hub-kantoor brengt de bureaus EF2, Vertigo 6, Vortex Agency en Happy Horizon samen onder één dak.

Strategische locaties in Nederland

Wouter van den Berg, hub-manager van Happy Horizon Arnhem: "Onze nieuwe hub in Arnhem stelt ons in staat om al onze disciplines samen te brengen op één van de mooiste plekken van Arnhem en we zijn nu klaar voor de toekomst. Met alle expertise in huis zijn we het beste allround marketing en development agency in de regio."

Toegangspoort tot Duitsland

Happy Horizon is inmiddels live in Duitsland en ondersteunt daar al de eerste klanten. Raoul van Wijk, mede-oprichter van Vertigo 6: "Door onze positie dicht bij Duitsland kunnen we nu ook bedrijven ondersteunen in Duitstalige landen met onze geïntegreerde PR-, influencer-, marketing- en developmentdiensten. Dit opent nieuwe mogelijkheden voor groei en samenwerking over de grens, en we zijn verheugd om onze eerste klanten al van dienst te zijn in Duitsland."

De opening van de hub in Arnhem volgt op de opening van het kantoor in Utrecht vorig jaar november, waar Happy Horizon haar Utrechtse bureaus samenbracht in het Treehouse-gebouw. 

Wouter van den Berg: "Het samenbrengen van EF2, Vertigo 6, Vortex Agency en Happy Horizon Online Marketing betekent dat we alle disciplines onder één dak hebben. Dit stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van onze klanten, van e-commerce-vraagstukken tot overheidscommunicatie, en van educatieve instellingen tot online marketing-ondersteuning."

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.