
Happy Horizon en Adyen starten partnership
Creative digital agency Happy Horizon heeft een strategisch partnership gesloten met Adyen, het financiële technologieplatform voor bedrijven. Vanuit dit partnerschap kan Happy Horizon haar opdrachtgevers nog beter helpen om hun betalingsprocessen te optimaliseren, conversies te verhogen en hun groeiambities te realiseren.
Een samenwerking voor groei
Rick Burgers, Hub Manager Amsterdam: "We zijn nu nog beter in staat om een veilige en probleemloze betaalervaring te creëren voor onze opdrachtgevers. Waardoor de betaalmogelijkheden die een consument zo vanzelfsprekend vindt, ook echt daadwerkelijk vanzelfsprekend zijn."
Julien Marlier, Country manager Belgium & Netherlands bij Adyen: "Happy Horizon en Adyen hebben de afgelopen jaren al vele bedrijven geholpen met hun e-commerce strategie. Dit nieuwe partnership zorgt ervoor dat het optimaliseren van betalingen een belangrijk onderdeel wordt van deze strategie. Het samenvoegen van onze expertises geeft een absolute meerwaarde in het bieden van de juiste oplossingen voor de klant."
De eerste klanten worden binnenkort aangesloten, zowel in Nederland als internationaal. Hiermee krijgen zij toegang tot Adyens oplossingen en kunnen zij profiteren van lokale betaalmethoden die in specifieke markten de voorkeur hebben van consumenten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen