Greetz kiest voor Fitzroy als creatief bureau

Greetz, dat dit jaar zijn 20-jarig jubileum viert, heeft na een bureau-oriëntatie Fitzroy gekozen als creatieve partner. De samenwerking start met een campagne waarin de mogelijkheden van het platform voor kaarten en cadeaus centraal staan.

Voor de campagne, die volledig met paper-art is vormgegeven, werd de hulp ingeroepen van paper-artist Noa Verhofstad, die onder meer bekend is van werk voor Vlisco en Hermes.

Suus Hoogeland, marketing manager bij Greetz: “willen mensen inspireren om elk moment speciaal te maken met iets persoonlijks en unieks. Dit kan bijvoorbeeld met je eigen video, foto's of een ingesproken berichtje.”

Jur Baart, partner bij Fitzroy: “Het is een eer om met Greetz samen te werken in zo'n bijzonder jaar. Het maken van een volledige campagne met paper-art was een creatieve uitdaging die precies aansluit bij de visie van Greetz: persoonlijke, unieke kaarten die elk moment speciaal maken.”

De campagne zal zowel online als op sociale media te zien zijn.

www.fitzroy.nl

www.greetz.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee

26-05-2025 | 10:16:00
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.

Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly

25-05-2025 | 11:48:00
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn

Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

21-05-2025 | 11:22:00
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall

Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties

20-05-2025 | 09:08:00
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek

15-05-2025 | 09:00:00
De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.