Gordon Ramsay de hoofdrol in Blue Band's campagne

Blue Band heeft een samenwerking aangekondigd met niemand minder dan Gordon Ramsay. De wereldberoemde chef speelt in Blue Band’s Skip the Cow-campagne en wil thuiskoks inspireren met het plantaardige alternatief voor roomboter en slagroom. In deze samenwerking laat Gordon Ramsay zien hoe je met Blue Band op een eenvoudige manier je culinaire creativiteit de ruimte geeft.

De Skip the Cow-campagne wordt uitgerold via tv, DOOH en social media. 

Driekwart van de Nederlanders zou graag beter koken

Uit onderzoek van Blue Band onder tweeduizend Nederlanders blijkt dat bijna de helft van de thuiskoks in Nederland (48 procent) een repertoire heeft van minder dan vijf maaltijden die zij zelf kunnen maken. Ook geeft 77 procent van de ondervraagden aan graag beter te willen leren koken. In samenwerking met Blue Band moedigt de chef thuiskoks aan om afscheid te nemen van saaie kookgewoonten. De ‘Skip the Cow'-campagne laat zien dat overstappen op Blue Band een gemakkelijke manier is om thuis beter te bakken en te koken, zonder concessies te doen aan smaak of prestaties.

Gordon Ramsay: “Van roerei tot chocoladetaart, ik heb het product uitgebreid getest. Het geeft me de romigheid en rijke smaak die ik van boter gewend ben, terwijl het duurzamer is. Ik wil thuiskoks aanmoedigen om de overstap te maken, het zelf te proberen en te ontdekken wat ze ermee kunnen creëren!” 

Bas Michel, Country Manager Nederland bij Flora Food Group: "Ik ben ontzettend trots om onze nieuwe 'Skip the Cow'-campagne aan te kondigen, met niemand minder dan de iconische Gordon Ramsay. Deze campagne is een gedurfde stap vooruit om de ongelooflijke veelzijdigheid en romige smaak van Blue Band voor koken en bakken te laten zien. Gordon’s passie voor uitzonderlijk eten sluit perfect aan bij onze toewijding aan innovatie en het aanbieden van duurzame, zuivelvrije alternatieven die geen concessies doen aan smaak of prestaties. En als Gordon Ramsay het goed vindt, wie zijn wij dan om het daar niet mee eens te zijn?"

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.