Gordon Ramsay de hoofdrol in Blue Band's campagne

Blue Band heeft een samenwerking aangekondigd met niemand minder dan Gordon Ramsay. De wereldberoemde chef speelt in Blue Band’s Skip the Cow-campagne en wil thuiskoks inspireren met het plantaardige alternatief voor roomboter en slagroom. In deze samenwerking laat Gordon Ramsay zien hoe je met Blue Band op een eenvoudige manier je culinaire creativiteit de ruimte geeft.

De Skip the Cow-campagne wordt uitgerold via tv, DOOH en social media. 

Driekwart van de Nederlanders zou graag beter koken

Uit onderzoek van Blue Band onder tweeduizend Nederlanders blijkt dat bijna de helft van de thuiskoks in Nederland (48 procent) een repertoire heeft van minder dan vijf maaltijden die zij zelf kunnen maken. Ook geeft 77 procent van de ondervraagden aan graag beter te willen leren koken. In samenwerking met Blue Band moedigt de chef thuiskoks aan om afscheid te nemen van saaie kookgewoonten. De ‘Skip the Cow'-campagne laat zien dat overstappen op Blue Band een gemakkelijke manier is om thuis beter te bakken en te koken, zonder concessies te doen aan smaak of prestaties.

Gordon Ramsay: “Van roerei tot chocoladetaart, ik heb het product uitgebreid getest. Het geeft me de romigheid en rijke smaak die ik van boter gewend ben, terwijl het duurzamer is. Ik wil thuiskoks aanmoedigen om de overstap te maken, het zelf te proberen en te ontdekken wat ze ermee kunnen creëren!” 

Bas Michel, Country Manager Nederland bij Flora Food Group: "Ik ben ontzettend trots om onze nieuwe 'Skip the Cow'-campagne aan te kondigen, met niemand minder dan de iconische Gordon Ramsay. Deze campagne is een gedurfde stap vooruit om de ongelooflijke veelzijdigheid en romige smaak van Blue Band voor koken en bakken te laten zien. Gordon’s passie voor uitzonderlijk eten sluit perfect aan bij onze toewijding aan innovatie en het aanbieden van duurzame, zuivelvrije alternatieven die geen concessies doen aan smaak of prestaties. En als Gordon Ramsay het goed vindt, wie zijn wij dan om het daar niet mee eens te zijn?"

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.