Globals Make Some Noise start in Nederland

Na jaren van succes in het Verenigd Koninkrijk, breidt Globals Make Some Noise zich uit naar Nederland, met als doel het ondersteunen van lokale goede doelen. Global Media & Entertainment heeft in het Verenigd Koninkrijk de afgelopen 10 jaar meer dan 175.000 mensen geholpen en gemeenschappen versterkt door 440 projecten van kleine liefdadigheidsinstellingen te ondersteunen. Nu is het aan Nederland om ook hier het initiatief voort te zetten.  

Feestelijke start van Make Some Noise  

Global begint het Nederlandse avontuur van Make Some Noise op 6 oktober, dezelfde dag waarop het Verenigd Koninkrijk het 10-jarig jubileum viert.  

Eric Kip, Managing Director Global: “Global heeft 10 jaar geleden Make Some Noise in het VK gelanceerd om het leven van velen te verbeteren door met geldinzameling kleine, lokale goede doelen te ondersteunen. Hiermee is een schitterend platform ontstaan dat voor ons een inspiratiebron is om ook in Nederland het verschil te gaan maken. De samenwerking met Muziekids is een feestelijke aftrap voor dit jaar en is hopelijk het begin van net zo’n mooi platform als in het V."

Muziekids

Muziekids hoopt dat deze actie helpt hun doel te realiseren: in elke regio een muziekstudio in ziekenhuizen. Jordan de Vos van Muziekids: ’Wij hopen dat de kinderen door onze muziekstudio het gemis van thuis even vergeten en weer een lach op hun gezichtje kunnen toveren. Muziekids wil afleiding, ontspanning en plezier bieden. Daarmee het stressniveau verlagen en het genezingsproces zoveel mogelijk stimuleren. Muziek als medicijn, hoe mooi is dat.’’

Lokale steun voor goede doelen 

Global heeft een ambitieus doel voor ogen: het ondersteunen van zoveel mogelijk lokale initiatieven. De aftrap vond plaats met Muziekids. In het komende jaar, tot 6 oktober 2024, bundelen ze hun krachten met gemeentes en de markt om diverse lokale goede doelen te steunen door middel van een reeks inzamelingsacties en het inzetten van hun eigen medium.  

Global Nederland

Global is marktleider binnen de (Digital) Out-of-Home branche en biedt adverteerders de mogelijkheid om te adverteren op straat, in supermarkten, winkelcentra en op tankstations. Met een landelijk digitaal netwerk, sluit Global aan bij de behoeftes van adverteerders om op exacte tijden én locaties de doelgroep te bereiken. Door exclusieve concessies als haar winkelcentra, supermarkt- en tankstation netwerk kunnen adverteerders op de meest uiteenlopende locaties de massa of juist heel gericht waardevolle doelgroepen bereiken. Global brengt merken en doelgroepen samen.

Meer informatie over Make Some Noise in Nederland? Bekijk de onlinekanalen van Global.

www.makesomenoise.com

www.global.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes

23-10-2025 | 10:21:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

Buitenreclame versterkt mediamix en voegt bereik toe

03-10-2025 | 09:40:00
Terwijl jonge doelgroepen massaal verschuiven naar on-demand video en social content, daalt het bereik van lineaire tv.

Siebe-Geert de Boer & Coen Kempen: (D)OOH is uitstekend meetbaar

18-09-2025 | 08:44:00
Buitenreclame wordt vaak nog beoordeeld op basis van herkenning, maar dat doet het medium tekort.

Guy Grimmelt: Met Digital Out-of-Home kun je al net zo goed targetten als online

15-09-2025 | 10:33:00
Guy Grimmelt (Global): Op het gebied van data en technologie zien we dat er nog veel winst te behalen is


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager

03-11-2025 | 08:03:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam

[Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager

03-11-2025 | 07:39:00
Brand Builders is per direct op zoek naar Projectmanager

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.