Gardeners werkt voor Lowlander

Lowlander, het biermerk dat brouwt met botanicals (kruiden, specerijen en fruit), kiest na een pitch ervoor om met Gardeners samen te werken om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen. Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling.

Vanuit de gedachte ‘take less & give back’ is het maken van maatschappelijke impact altijd al een belangrijk onderdeel van Lowlander geweest. Zo gaat 1% van de omzet naar goede doelen gericht op biodiversiteit en behoud van de natuur. Lowlander is sinds 2022 C02 neutraal. Daarnaast zet het Nederlandse biermerk in op een breed en smaakvol en alcoholvrij portfolio.Ontzettend veel goeds en belangrijks. Lowlander en Gardeners gaan samen op zoek naar een manier om eenduidiger en daardoor impactvoller over alle initiatieven te communiceren.

Fleur de Vries, Marketing Lead Lowlander: “Er zitten in Lowlander, zowel in het merk als in de smaak, ongelooflijk mooie verhalen en verborgen parels. Al vanaf het begin van ‘onze reis’ zijn duurzaamheid en circulariteit belangrijke pijlers - en juist hier willen we meer mensen mee inspireren. Vol met vertrouwen in de creatieve en strategische kwaliteiten van het Gardeners-team, kijken we ernaar uit om samen de volgende stappen in deze reis te maken.”

Maandag 6 november werd de samenwerking symbolisch afgetrapt op de Lowlander Botanical Fair waar Pascal van Ham, partner & strategy director bij Gardeners, een inspiratie-talk gaf over de toekomst van duurzame merken. Tijdens het evenement presenteerde Lowlander het Impact Report en kregen vier impact partners waaronder MaGie Creations, Sea Ranger Service, Trees for all, Wereld Natuur Fonds, het podium.

Naast Lowlander werkt Gardeners ook voor Gulpener. Gardeners is trots om te mogen werken voor twee echte impactmakers die voorop lopen in de bierindustrie.

www.gardeners.nl

www.lowlander.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.