Gardeners werkt voor Lowlander

Lowlander, het biermerk dat brouwt met botanicals (kruiden, specerijen en fruit), kiest na een pitch ervoor om met Gardeners samen te werken om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen. Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling.

Vanuit de gedachte ‘take less & give back’ is het maken van maatschappelijke impact altijd al een belangrijk onderdeel van Lowlander geweest. Zo gaat 1% van de omzet naar goede doelen gericht op biodiversiteit en behoud van de natuur. Lowlander is sinds 2022 C02 neutraal. Daarnaast zet het Nederlandse biermerk in op een breed en smaakvol en alcoholvrij portfolio.Ontzettend veel goeds en belangrijks. Lowlander en Gardeners gaan samen op zoek naar een manier om eenduidiger en daardoor impactvoller over alle initiatieven te communiceren.

Fleur de Vries, Marketing Lead Lowlander: “Er zitten in Lowlander, zowel in het merk als in de smaak, ongelooflijk mooie verhalen en verborgen parels. Al vanaf het begin van ‘onze reis’ zijn duurzaamheid en circulariteit belangrijke pijlers - en juist hier willen we meer mensen mee inspireren. Vol met vertrouwen in de creatieve en strategische kwaliteiten van het Gardeners-team, kijken we ernaar uit om samen de volgende stappen in deze reis te maken.”

Maandag 6 november werd de samenwerking symbolisch afgetrapt op de Lowlander Botanical Fair waar Pascal van Ham, partner & strategy director bij Gardeners, een inspiratie-talk gaf over de toekomst van duurzame merken. Tijdens het evenement presenteerde Lowlander het Impact Report en kregen vier impact partners waaronder MaGie Creations, Sea Ranger Service, Trees for all, Wereld Natuur Fonds, het podium.

Naast Lowlander werkt Gardeners ook voor Gulpener. Gardeners is trots om te mogen werken voor twee echte impactmakers die voorop lopen in de bierindustrie.

www.gardeners.nl

www.lowlander.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.