Food Matters Live kiest The Finest PR in Benelux
PR-bureau ondersteunt zichtbaarheid van foodplatform in Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden
Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit
In deze functie stuurt zij de operatie aan, ontwikkelt het team verder en draagt bij aan de groei van het bureau.
Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025
Maarten Molenbeek is uitgeroepen tot Woordvoerder van het Jaar bij de Dutch PR Awards 2025
Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS
TEAM LEWIS wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Niets zo mooi als speelgoed van een ander
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen