Food Matters Live kiest The Finest PR in Benelux
PR-bureau ondersteunt zichtbaarheid van foodplatform in Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Heineken Experience opent The Kiosk aan Stadhouderskade
Het podium biedt ruimte aan makers via workshops en limited-edition releases en wil sociale momenten meer betekenis geven.
PR-Dashboard en Marcommit organiseren AI-bootcamp
PR-Dashboard organiseert samen met PR-bureau Marcommit een PR-Bootcamp over zichtbaarheid in AI, met Generative Engine Optimization (GEO) als rode draad.
ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.
Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen