Food Matters Live kiest The Finest PR in Benelux

PR-bureau ondersteunt zichtbaarheid van foodplatform in Nederland

Food Matters Live, het internationale platform voor innovatie en duurzaamheid in de voedingsindustrie, heeft The Finest PR gekozen als partner voor de Nederlandse markt en de Benelux. Het bureau zal in samenwerking met het internationale mediateam de zichtbaarheid van Food Matters Live in deze regio vergroten.

Food Matters Live Rotterdam

Op 23 en 24 september vindt Food Matters Live plaats in Ahoy Rotterdam, gelijktijdig met horecabeurs Gastvrij Rotterdam. Dit evenement brengt professionals uit de Benelux samen die zich bezighouden met voeding, innovatie en duurzaamheid. Voor het eerst wordt het evenement buiten het Verenigd Koninkrijk georganiseerd. De tweedaagse bijeenkomst biedt een internationaal platform voor kennisdeling, innovatie en zakelijke connecties.

Focus op impact en zichtbaarheid

The Finest PR richt zich op het vergroten van de bekendheid van Food Matters Live bij merken, retailers, fabrikanten en foodservicebedrijven die actief zijn in voedselinnovatie. Anouk Heida, eigenaar van The Finest PR: “Food Matters Live sluit aan op trends en uitdagingen in de voedingsindustrie in Nederland en de Benelux. We zetten ons in om maximale impact te creëren binnen deze sector.”

Nederland als innovatief voedingsland

Briony Mansell-Lewis, Managing Director van Food Matters Live: "Ons voedselsysteem staat voor veel uitdagingen. Nederland en de Benelux zijn bekend om hun sterke R&D en internationale samenwerking. Daarom organiseren we Food Matters Live in deze regio, waar we een vruchtbare basis vinden om samen met de industrie te werken aan de toekomst van voedselinnovatie."

www.thefinest.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR

31-10-2025 | 11:53:00
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden

Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit

28-10-2025 | 16:43:00
In deze functie stuurt zij de operatie aan, ontwikkelt het team verder en draagt bij aan de groei van het bureau.

Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025

28-10-2025 | 08:30:00
Maarten Molenbeek is uitgeroepen tot Woordvoerder van het Jaar bij de Dutch PR Awards 2025

Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:19:00
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS

TEAM LEWIS wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:15:00
Niets zo mooi als speelgoed van een ander


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.