Femke Anna van Zanten Country Manager TikTok Benelux

TikTok heeft Femke Anna van Zanten aangesteld als Country Manager voor de Benelux. Zij volgt het team op in een periode die wordt gekenmerkt door zowel verlies als nieuwe stappen voorwaarts.

Op 3 maart 2025 overleed plotseling Bastian Verhulst, die een belangrijke rol speelde in de groei van TikTok in Nederland en de Benelux. Hij stond aan de basis van het team in Amsterdam, Brussel en Parijs. Zijn collega’s omschrijven hem als een bepalende kracht in het succes van de organisatie.

Voortbouwen op sterke basis

Arnaud Cabanis, General Manager Global Business Solutions Frankrijk en Benelux, benadrukt dat Femke Anna van Zanten een waardevolle combinatie van ervaring en perspectief meebrengt, passend bij de ambities van TikTok. Hij noemt haar leiderschapsstijl menselijk, duidelijk en overtuigend.

Femke Anna van Zanten, Country Manager Benelux: "Ik voel me dankbaar om het Benelux-team te mogen leiden in deze betekenisvolle periode. Ik ben vastbesloten om voort te bouwen op de sterke basis die er al ligt en om samen met onze partners in de markt nieuwe mogelijkheden te creëren."

Samenwerking en mensgericht leiderschap

Volgens Femke Anna van Zanten toont de organisatie veerkracht en aandacht voor de realiteit, terwijl er ruimte blijft om nieuwe kansen te verkennen. "Leven en werk draaien in essentie om verantwoordelijkheid nemen om dromen waar te maken. Dat begint bij erin geloven. Laten we samen nieuwe dromen realiseren en altijd blijven herinneren waar het begonnen is."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bas Vlugt: Wat is gewoon?

21-09-2025 | 12:12:00
Het lijk wel of Paul Römer zich een beetje voor het boek schaamt. Dat zou goed kunnen

Rabobank Groep benoemt Brian Hirman in Raad van Commissarissen

18-09-2025 | 09:51:00
De Algemene Ledenraad van Rabobank Groep heeft Brian Hirman per 17 september 2015  benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen

Michael Petit: Vanuit scratch bouwen aan een internationaal merk

17-09-2025 | 08:43:00
Deze zomer maakte Michael Petit de overstap van Markteffect (Eindhoven & Amsterdam) naar The Relevance Group in Hamburg.

DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië

16-09-2025 | 12:14:00
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.

JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur

12-09-2025 | 14:24:46
JCDecaux Nederland benoemt per 1 november 2025 Lars Griffioen tot commercieel directeur. Hij volgt Walter Kraus op


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.