Femke Anna van Zanten Country Manager TikTok Benelux

TikTok heeft Femke Anna van Zanten aangesteld als Country Manager voor de Benelux. Zij volgt het team op in een periode die wordt gekenmerkt door zowel verlies als nieuwe stappen voorwaarts.

Op 3 maart 2025 overleed plotseling Bastian Verhulst, die een belangrijke rol speelde in de groei van TikTok in Nederland en de Benelux. Hij stond aan de basis van het team in Amsterdam, Brussel en Parijs. Zijn collega’s omschrijven hem als een bepalende kracht in het succes van de organisatie.

Voortbouwen op sterke basis

Arnaud Cabanis, General Manager Global Business Solutions Frankrijk en Benelux, benadrukt dat Femke Anna van Zanten een waardevolle combinatie van ervaring en perspectief meebrengt, passend bij de ambities van TikTok. Hij noemt haar leiderschapsstijl menselijk, duidelijk en overtuigend.

Femke Anna van Zanten, Country Manager Benelux: "Ik voel me dankbaar om het Benelux-team te mogen leiden in deze betekenisvolle periode. Ik ben vastbesloten om voort te bouwen op de sterke basis die er al ligt en om samen met onze partners in de markt nieuwe mogelijkheden te creëren."

Samenwerking en mensgericht leiderschap

Volgens Femke Anna van Zanten toont de organisatie veerkracht en aandacht voor de realiteit, terwijl er ruimte blijft om nieuwe kansen te verkennen. "Leven en werk draaien in essentie om verantwoordelijkheid nemen om dromen waar te maken. Dat begint bij erin geloven. Laten we samen nieuwe dromen realiseren en altijd blijven herinneren waar het begonnen is."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Sjors Wagemakers stapt over van bol naar NOBEARS

09-10-2025 | 10:56:00
Digitaal bureau NOBEARS heeft Sjors Wagemakers aangesteld als head of finance

Susan van Geenen komt per 1 januari 2026 in Raad van Toezicht NPO

08-10-2025 | 23:46:00
Susan van Geenen is door Koning Willem-Alexander op voordracht van BBB-minister Gouke Moes (van OCW) per 1 januari 2026 benoemd tot lid van de Raad van Toezicht van de NPO.

Strategische groei voor Finally an Agency

08-10-2025 | 11:38:00
Het Rotterdamse bureau breidt het team uit met Björn van der Most, Senior Creative Strategist / Copywriter, en Jessica Looman, Jr. Content Creative.

Rens Quirijnen en Helen Fernando stappen over naar DEPT

08-10-2025 | 10:33:00
DEPT breidt het creatieve team in Nederland verder uit met de komst van Rens Quirijnen en Helen Fernando. Het duo start als associate creative directors

Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency

07-10-2025 | 08:51:37
Bol komt over van Selmore, waar hij werkte aan campagnes voor Look-O-Look, Škoda, ASN Bank en Klene


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.