EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne

Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast". In opdracht van Vredestein heeft EssenceMediacom (een onderdeel van GroupM) vorige week, in samenwerking met StudioM – GroupM Creatives, een pan-Europese campagne gelanceerd ter introductie van de Vredestein Ultrac Pro zomerband.

Om de Ultrac Pro-band met impact te introduceren, heeft EssenceMediacom het 3D-scherm Piccadilly Lights in Londen als startpunt gekozen. Hier is een 3D-illusie gecreëerd van de Ultrac Pro band, die transformeert in een krachtige panter. De 3D-video is doorvertaald naar 70 verschillende assets, zodat de campagne in 8 Europese landen kan worden uitgerold. Door samenwerking met automotive partijen in verschillende markten en een hyperlokale media-inzet wordt de boodschap, "The face of beauty, the heart of a beast", van de Ultrac Pro versterkt.

Silvan Reinders, senior client manager bij EssenceMediacom: "Bijzonder aan deze campagne is dat we in een zeer korte periode een campagne hebben opgezet die in 8 Europese landen is geactiveerd met een mix van Digital out of home, Social, Online video en Display advertising. Het zwaartepunt van de campagne ligt bij strategisch gekozen impactvolle DOOH-schermen met een groot bereik om daarmee de impact te maximaliseren."

Alle creaties (waaronder 3D) zijn ontwikkeld door StudioM specialisten in samenwerking met Artbox.

Ton Coppus, Manager Marketing Communications Vredestein Europe: "Deze indrukwekkende overname op het 3D-scherm van Piccadilly Lights toont onze toewijding aan innovatie en past perfect bij onze ambities om in Europa de nieuwe innovatieve Ultrac Pro band met een big bang te lanceren."

www.essencemediacom.com

www.groupm.com

www.vredestein.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.