Erik Hardick lanceert N11 Group, overname B.made

Buro N11 en B.made gaan intensief samenwerken en treden toe tot de pas opgerichte N11 Group. De twee bureaus hebben los van elkaar hun sporen verdiend in het ontwikkelen van websites, het inzetten van onlinemarketing en het maken van creatieve content.

Buro N11 is actief in mobiliteit op het gebied van content, pr en marketing. B.made is een gevestigde naam in de sector sport en entertainment en benut data, technologie en content voor het ontwikkelen van content- en marketingstrategieën. Het initiatief om beide bedrijven samen te brengen binnen de N11 Group komt van Erik Hardick, die in 2019 eigenaar werd van Buro N11.

Expertises aanvullen

Erik Hardick: “Ik zie twee organisaties met een gelijke mindset, die elkaar inhoudelijk heel mooi aanvullen. Buro N11 en B.made werken allebei heel pragmatisch en bieden elk diverse expertises op het gebied van marketing en communicatie. De bedrijven zijn complementair wat betreft diensten en branche-expertise. De kunst is nu om het maximale uit deze samenwerking te halen, zodat het een win-win wordt voor de organisaties én voor onze klanten. Dat is ook de filosofie achter de N11 Group – samen kunnen we echt veel meer bereiken.”

Richard Schot en Jan Smit, oprichters van B.made: “Door de krachten te bundelen, zijn wij ervan overtuigd dat we onze groei kunnen versnellen en onze klanten nog beter kunnen bedienen. Wij kijken dan ook heel erg uit naar de intensieve samenwerking die we voor ogen hebben.”

Buro N11 en B.made blijven zelfstandig op hun huidige locaties actief (respectievelijk Bodegraven en Rotterdam) en worden elk bestuurd door een eigen managementteam. Erik Hardick is eigenaar van beide ondernemingen en stuurt de verdere samenwerking. Tot de klantengroep van Buro N11 behoren onder meer Toyota, BMW, Jumbo en TotalEnergies. B.made mag onder meer Feyenoord Rotterdam, ALLSAFE, Delta Fiber en Novo Nordisk tot de loyale klantengroep rekenen.

www.n11.nl

www.bmade.nl

Lees ook:

Marelle van Beerschoten keynote spreker iO-congres

11-11-2025 | 09:58:53
Ze deelt het podium met gedragswetenschapper Michaël Van Damme en ondernemer, journalist en uitgever Alexander Klöpping.

Trojan Monkeys gaat social content Flink maken

06-11-2025 | 11:10:36
Met deze stap wil de bezorgsupermarkt haar positie als supermarkt aan huis sterker neerzetten en dat duidelijker laten terugkomen in de sociale kanalen.

Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025

28-10-2025 | 16:56:00
Tijdens zijn sessie laat hij zien hoe AI organisaties helpt om razendsnel grote groepen te bereiken, zonder de persoonlijke verbinding te verliezen.

Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia

16-10-2025 | 09:00:00
Matter werkt voortaan wereldwijd onder één naam. De labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York verdwijnen

Britse IPA: Influencers genereren de hoogste langetermijn-ROI

10-10-2025 | 16:45:00
Volgens een onderzoek van het Britse Institute of Practitioners in Advertisers (IPA) levert influencer marketing commerciële rendementen die vergelijkbaar zijn met andere mediakanalen op korte termijn, en presteert aanzienlijk sterker na verloop van tijd


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.