Erik Eggens PR Director NewsLab

PR-bureau NewsLab heeft zijn corporate team uitgebreid met Erik Eggens, die bij het bureau start als PR Director. In deze functie geeft hij leiding aan het corporate team, dat werkt voor klanten als ABN AMRO, Achmea, Atos, AWS en De Hypotheker.

Eggens brengt ervaring mee uit de media- en communicatiesector. Hij begon zijn loopbaan als journalist en maakte daarna de overstap naar de bedrijfsjournalistiek bij CM.com, waar hij later een PR- en communicatieafdeling opzette.

Ervaren professional keert terug naar bureauzijde

Na zijn periode bij CM.com werkte Erik Eggens als Senior Consultant bij Bellier Communication, een PR- en communicatiebureau met een focus op financiële dienstverlening en vastgoed. Vervolgens was hij actief als freelancer, maar het werken zonder vast team deed hem besluiten terug te keren naar een bureaustructuur.

NewsLab ziet sterke match

Talitha Dirkzwager, Managing Director van NewsLab: "Toen we het profiel van Erik tegenkwamen voelde dit door zijn relevante achtergrond direct als een goede match. Een mix van journalistiek, communicatie en PR. Tijdens persoonlijke gesprekken werd dit gevoel bevestigd. Erik komt terecht in een gemotiveerd team dat werkt voor mooie klanten. We kijken ernaar uit om samen sterke resultaten neer te zetten bij NewsLab."

www.newslab.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Lex Digital verovert plaats in Belgische top 3

24-12-2025 | 10:42:54
Het Antwerpse Lex Digital heeft zich opgewerkt tot de top 3 van beste SEO agencies in België, zo blijkt uit de nieuwste Semrush Agency Overview.

Zakelijk leasen of toch kopen? Dit moet je weten

19-12-2025 | 10:25:58
Het allersterkste punt van leasen is simpel: je houdt je werkkapitaal beschikbaar. Een auto kopen is een enorme aanslag op je bankrekening

Kim Klaver: PR vraagt om betere tooling en relevantie

17-12-2025 | 09:46:00
Tijdens een uitzending van Marketing Report Radio gaat zij in gesprek met Bas Vlugt over de overname van het bedrijf, de rol van technologie en AI in PR

Abonnementen stijgen terwijl fysieke eigendom afneemt

11-12-2025 | 16:04:03
Consumenten kiezen steeds vaker voor abonnementen in plaats van definitieve aankopen.

Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR

11-12-2025 | 08:00:00
Wakuli heeft PR-bureau Numen geselecteerd als partner voor communicatiestrategie en public relations
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.