[DutchMedia Podcast] over extra Ster-reclames of NPO-bezuinigingen, APG/Netflix en trends voor 2025
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de 43e aflevering spreken David de Jong en Taco Jelgersma over extra bezuinigingen bij de NPO of meer Ster-reclames, VPRO-Tegenlicht, transfers en politici in Raden van Toezicht bij de NPO, een downgrading van Liberty Global (mbt VodafoneZiggo), de Autoriteit Persoonsgegevens en Netflix en trendrapporten over 2025.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland
[DutchMedia Podcast] over Ster-reclame, NPO Blend & WK bij NOS
[DutchMedia Podcast] over geen toezicht politieke reclames, NPO, VI TV & short form
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong