Dijana Justic Global Marketing Director DVJ Insights

Dijana Justic is gestart in haar functie als Global Director Marketing Communications bij DVJ Insights, met als doel het coördineren van het internationale marketingteam en het vergroten van de zichtbaarheid in verschillende markten in Europa.

Data Quality, Added Value and Joy

Dijana Justic: "De combinatie van Data Quality, Added Value and Joy zorgt ervoor dat DVJ Insights haar klanten helpt de communicatie te verbeteren, sterkere merken te bouwen, innovatievere producten en diensten te introduceren, en het koopgedrag van consumenten beter te begrijpen. Dit maakt DVJ Insights heel bijzonder, en als Global Director Marketing Communications ben ik er trots op hier elke dag aan te mogen werken. Ik kijk ernaar uit om verder te bouwen aan het Brand Growth-platform, de internationale uitbreiding en de toegevoegde waarde die we aan onze klanten bieden. Dit alles samen met alle toegewijde en gepassioneerde collega's!"

Dijana Justic

Dijana heeft meer dan 20 jaar marketingervaring in FMCG binnen zowel B2C als B2B. Ze begon bij Henkel als trainee en bekleedde vervolgens verschillende functies op het gebied van marketing, mediamanagement en consumenteninzicht bij onder andere Danone, Nestlé en LambWeston.

Marieke van Echtelt, Managing Director DVJ Insights: "Ik ben erg blij dat Dijana zich bij ons managementteam heeft aangesloten en haar uitgebreide kennis en prettige persoonlijkheid toevoegt. Ik geloof dat Dijana's ervaring aan de klantzijde van onschatbare waarde zal zijn bij het vormgeven van nog relevantere strategieën om onze klanten te helpen."

www.dvj-insights.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DVJ uitgeroepen tot Europe’s Growth Champion 2026

04-11-2025 | 11:30:43
Deze lijst bestaat uit 300 bedrijven in Europa die over een periode van tien jaar een opvallend groeipatroon laten zien.

[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert

03-11-2025 | 08:40:00
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)

[Vacatures] DVJ Insights zoekt een Client Consultant

31-10-2025 | 07:42:00
DVJ Insights is per direct op zoek naar Client Consultant (Nederland)

DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië

16-09-2025 | 12:14:00
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.

Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights

04-09-2025 | 10:37:00
Met deze benoeming wil het bureau zijn internationale onderzoekspositie verder versterken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.