Dijana Justic Global Marketing Director DVJ Insights

Dijana Justic is gestart in haar functie als Global Director Marketing Communications bij DVJ Insights, met als doel het coördineren van het internationale marketingteam en het vergroten van de zichtbaarheid in verschillende markten in Europa.

Data Quality, Added Value and Joy

Dijana Justic: "De combinatie van Data Quality, Added Value and Joy zorgt ervoor dat DVJ Insights haar klanten helpt de communicatie te verbeteren, sterkere merken te bouwen, innovatievere producten en diensten te introduceren, en het koopgedrag van consumenten beter te begrijpen. Dit maakt DVJ Insights heel bijzonder, en als Global Director Marketing Communications ben ik er trots op hier elke dag aan te mogen werken. Ik kijk ernaar uit om verder te bouwen aan het Brand Growth-platform, de internationale uitbreiding en de toegevoegde waarde die we aan onze klanten bieden. Dit alles samen met alle toegewijde en gepassioneerde collega's!"

Dijana Justic

Dijana heeft meer dan 20 jaar marketingervaring in FMCG binnen zowel B2C als B2B. Ze begon bij Henkel als trainee en bekleedde vervolgens verschillende functies op het gebied van marketing, mediamanagement en consumenteninzicht bij onder andere Danone, Nestlé en LambWeston.

Marieke van Echtelt, Managing Director DVJ Insights: "Ik ben erg blij dat Dijana zich bij ons managementteam heeft aangesloten en haar uitgebreide kennis en prettige persoonlijkheid toevoegt. Ik geloof dat Dijana's ervaring aan de klantzijde van onschatbare waarde zal zijn bij het vormgeven van nog relevantere strategieën om onze klanten te helpen."

www.dvj-insights.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DVJ Insights wint achtste FD Gazellen op rij

26-11-2025 | 11:19:00
De erkenning volgt kort na de plaatsing op de lijst Europe’s Long-Term Growth Champions 2026 van de Financial Times en Statista

DVJ uitgeroepen tot Europe’s Growth Champion 2026

04-11-2025 | 11:30:43
Deze lijst bestaat uit 300 bedrijven in Europa die over een periode van tien jaar een opvallend groeipatroon laten zien.

[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert

03-11-2025 | 08:40:00
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)

[Vacatures] DVJ Insights zoekt een Client Consultant

31-10-2025 | 07:42:00
DVJ Insights is per direct op zoek naar Client Consultant (Nederland)

DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië

16-09-2025 | 12:14:00
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.