Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour

Desperados Nederland lanceert deze zomer het festivalconcept Avenida Desperados. Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat. Tegelijkertijd gaat Desperados op zoek naar een Head of Latin Vibe: iemand die deze sfeer belichaamt en verspreidt.

Het nieuwe concept is geïnspireerd op de energie van Latijns-Amerikaanse straatfeesten. Avenida Desperados moet een plek worden waar bezoekers zonder plan, maar met volle overgave, het moment omarmen. De spontane setting staat haaks op de steeds strakker geplande levens van jongvolwassenen.

Campagne zet spontaniteit centraal

Volgens Desperados is het tijd om de to-dolijstjes los te laten. Met Avenida Desperados brengt het merk deze gedachte fysiek tot leven op festivals. Denk aan kleurrijke decors met bodega’s, muurschilderingen, speakers en Latin beats, die samen een levendige straatfeestsfeer neerzetten.

Wietske de Bruin, Marketing Manager Desperados and Beyond Beer at The HEINEKEN Company: “Desperados is zoveel meer dan een bier, het is een mindset. We willen de Latin spirit, die ook in het Desperados bier zelf zit, dan ook niet gewoon vertellen, maar echt tot leven brengen. Met onze nieuwe campagne The Beer with Latin Vibe willen we laten zien dat er zoveel mooie dingen kunnen gebeuren als we de to do-lijstjes even parkeren en meegaan met het moment. En een festival is dan de ideale plek om dit zelf te ervaren. Op z’n Desperados: energiek, onverwacht en vol lef. Maar iemand moet dit spontane feestje vormgeven, en naar die persoon is Desperados op zoek.”

Festivalfunctie voor liefhebbers van sfeer en social

De functie van Head of Latin Vibe is bedoeld voor iemand van 25 jaar of ouder, met veel energie, een liefde voor festivals en een goed gevoel voor sfeer. Deze persoon bezoekt tien grote festivals, maakt content, deelt ervaringen via social media en ontvangt daarvoor een vergoeding.

Desperados biedt onder meer toegang tot festivals, een extra ticket voor een +1, een branded outfit en een social media training. De functie loopt van juni tot en met september en is gericht op het vertegenwoordigen en verspreiden van de Latin Vibe, zowel op locatie als online.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Els Dijkhuizen verlaat Heineken

06-11-2025 | 19:09:00
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken

Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap

06-11-2025 | 09:15:20
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

Alfred lanceert campagne Texels, voortbouwend op eilandmentaliteit

22-08-2025 | 01:17:00
Speciaalbiermerk Texels, onder andere bekend van het bierlabel Skuumkoppe, lanceert een campagne waarin de Texelse eilandmentaliteit centraal staat

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.