Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour

Desperados Nederland lanceert deze zomer het festivalconcept Avenida Desperados. Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat. Tegelijkertijd gaat Desperados op zoek naar een Head of Latin Vibe: iemand die deze sfeer belichaamt en verspreidt.

Het nieuwe concept is geïnspireerd op de energie van Latijns-Amerikaanse straatfeesten. Avenida Desperados moet een plek worden waar bezoekers zonder plan, maar met volle overgave, het moment omarmen. De spontane setting staat haaks op de steeds strakker geplande levens van jongvolwassenen.

Campagne zet spontaniteit centraal

Volgens Desperados is het tijd om de to-dolijstjes los te laten. Met Avenida Desperados brengt het merk deze gedachte fysiek tot leven op festivals. Denk aan kleurrijke decors met bodega’s, muurschilderingen, speakers en Latin beats, die samen een levendige straatfeestsfeer neerzetten.

Wietske de Bruin, Marketing Manager Desperados and Beyond Beer at The HEINEKEN Company: “Desperados is zoveel meer dan een bier, het is een mindset. We willen de Latin spirit, die ook in het Desperados bier zelf zit, dan ook niet gewoon vertellen, maar echt tot leven brengen. Met onze nieuwe campagne The Beer with Latin Vibe willen we laten zien dat er zoveel mooie dingen kunnen gebeuren als we de to do-lijstjes even parkeren en meegaan met het moment. En een festival is dan de ideale plek om dit zelf te ervaren. Op z’n Desperados: energiek, onverwacht en vol lef. Maar iemand moet dit spontane feestje vormgeven, en naar die persoon is Desperados op zoek.”

Festivalfunctie voor liefhebbers van sfeer en social

De functie van Head of Latin Vibe is bedoeld voor iemand van 25 jaar of ouder, met veel energie, een liefde voor festivals en een goed gevoel voor sfeer. Deze persoon bezoekt tien grote festivals, maakt content, deelt ervaringen via social media en ontvangt daarvoor een vergoeding.

Desperados biedt onder meer toegang tot festivals, een extra ticket voor een +1, een branded outfit en een social media training. De functie loopt van juni tot en met september en is gericht op het vertegenwoordigen en verspreiden van de Latin Vibe, zowel op locatie als online.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

Alfred lanceert campagne Texels, voortbouwend op eilandmentaliteit

22-08-2025 | 01:17:00
Speciaalbiermerk Texels, onder andere bekend van het bierlabel Skuumkoppe, lanceert een campagne waarin de Texelse eilandmentaliteit centraal staat

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.

Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk

18-06-2025 | 11:07:00
Els Dijkhuizen is verantwoordelijk voor de wereldwijde communicatiestrategie van Heineken.

Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever

03-06-2025 | 11:48:00
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.