
Dentsu Creative wint het wereldwijde account van Adobe
Adobe heeft Dentsu Creative geselecteerd als het wereldwijde creatief- en contentbureau voor zijn Digital Media Business (DMe). Samen zullen Dentsu Creative, Tag Worldwide en Adobe de reclamewereld betreden via een content supply chain die wordt aangedreven door Gen AI-technologie.
Dentsu Creative zal beginnen met het eerste "Glocal" go-to-marketmodel van het bedrijf op te zetten. Dit model is ontworpen om relevantie, effectiviteit en efficiëntie zowel wereldwijd als lokaal te waarborgen in de regio's: Amerika, EMEA, APAC en Japan. Het bureau zal leiding geven aan product- en release-marketing en lokale campagnes voor de B2B- en B2C-creatieve producten en diensten van het bedrijf.
Abbey Klaassen, Global Brand President van Dentsu Creative: "Als een creatief team dat al lange tijd vertrouwt op de producten en diensten van Adobe om digitale ervaringen te bedenken, creëren en tot leven te brengen, is deze nieuwe samenwerking op veel manieren betekenisvol. We zijn enthousiast over Adobe's visie om de wereld te veranderen door gepersonaliseerde ervaringen, en dit motiveerde ons om bij elke interactie transformatief denken en creativiteit in te brengen. Nu zijn we klaar om dit naar klanten overal te brengen via Adobe's Digital Media Business."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
'GUT Amsterdam wint onterecht Gouden Lion in Cannes'
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Cannes 2025: Esther van Vliet en Steffi Boom over RA*W-pitch
TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025
Dentsu Creative ontwikkelt vervolg Tijd voor Defensie
Gepubliceerd door: Daan Dekkers