
Dennis Kuperus CEO Zuiver Group
Zuiver Group stelt Dennis Kuperus aan als CEO. Hij wordt ook aandeelhouder van het bedrijf.
Dennis Kuperus start per 1 januari 2024 en neemt de rol van CEO over van Edwin Werkman, oprichter en eigenaar van Zuiver Group. Werkman zal betrokken blijven als Chief Commercial Officer en in die rol focus hebben op het managen van het bestaande klantenportfolio en new business.
Kuperus heeft meer dan 25 jaar ervaring in de media-industrie, waar hij zowel aan bureauzijde als aan de zijde van exploitanten heeft gewerkt. Voor zijn aanstelling bij Zuiver Group was Kuperus 13 jaar actief bij WPP's buitenreclame-specialist Kinetic, waarvan 10 jaar als CEO van Kinetic Benelux en de laatste drie jaar als lid van de Global Board met een focus op innovatie.
Zuiver Group werd opgericht in februari 2009 en bestaat uit vier agencies: Mediabureau Zuiver Media, Online Marketing bureau Wind Mee, E-commerce en webdevelopment bureau Modern Minds en beeld en geluid producent Studio Bravoure. Bij Zuiver Group werken 80 mensen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia
Meindert Schut hoofdredacteur Quote
Sjors Wagemakers stapt over van bol naar NOBEARS
Susan van Geenen komt per 1 januari 2026 in Raad van Toezicht NPO
Strategische groei voor Finally an Agency
Rens Quirijnen en Helen Fernando stappen over naar DEPT
Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency
DPG Media richt Stichting Nu.nl en Stichting RTL Nieuws op
Jet de Ranitz per 1 januari 2026 bestuursvoorzitter NPO
Ben Williams Global Chief Creative Officer DEPT
Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media
Seeders benoemt Chris de Vries tot CTO
Job alarm! Springbok zoekt tal van nieuwe medewerkers
Growth United benoemt Tim Tolboom tot managing partner
Beiersdorf versterkt directie met Burcu Andreae-Nehlsen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert