
Dennis Kuperus CEO Zuiver Group
Zuiver Group stelt Dennis Kuperus aan als CEO. Hij wordt ook aandeelhouder van het bedrijf.
Dennis Kuperus start per 1 januari 2024 en neemt de rol van CEO over van Edwin Werkman, oprichter en eigenaar van Zuiver Group. Werkman zal betrokken blijven als Chief Commercial Officer en in die rol focus hebben op het managen van het bestaande klantenportfolio en new business.
Kuperus heeft meer dan 25 jaar ervaring in de media-industrie, waar hij zowel aan bureauzijde als aan de zijde van exploitanten heeft gewerkt. Voor zijn aanstelling bij Zuiver Group was Kuperus 13 jaar actief bij WPP's buitenreclame-specialist Kinetic, waarvan 10 jaar als CEO van Kinetic Benelux en de laatste drie jaar als lid van de Global Board met een focus op innovatie.
Zuiver Group werd opgericht in februari 2009 en bestaat uit vier agencies: Mediabureau Zuiver Media, Online Marketing bureau Wind Mee, E-commerce en webdevelopment bureau Modern Minds en beeld en geluid producent Studio Bravoure. Bij Zuiver Group werken 80 mensen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië
JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur
Joanne Parker Non-Executive Director Cognito
Tanya Leedekerken start bij Boomerang
Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen
Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons
Ex-GUT managing director start consultancy-bureau VOICE
Erik de Jong Managing Director Consigo
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights
Brandmerck & Okkinga Communicatie versterkt leiderschapsteam
Annis Anakotta Creative Director VENGEAN
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert