
Dennis Kortekaas benoemd tot commercieel directeur Kompas
Dennis Kortekaas is benoemd tot commercieel directeur van Kompas Publishing, met titels als Datumprikker, Startpagina.nl, Weer.nl en ONS. Om de advertentiemarkt beter te kunnen bedienen gaat Kompas Publishing zich focussen op en ontwikkelen in salesactiviteiten.
Dennis Kortekaas heeft ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing en businessdevelopment in de retail- en FMCG-sector. In 2013 trad hij toe tot Scoupy, waar hij als sales director bijdroeg aan de transformatie van een prijswinnende startup naar groot consumenten-activatieplatform voor de FMCG-branche. Na een periode bij Sanoma als sales director FMCG en een korte uitstap naar Datlinq, keerde hij in 2020 terug naar Scoupy als sales director retail, waar hij zich richtte op datagedreven activatiecampagnes en consumenteninzicht.
Met zijn kennis van productmarketing, businessdevelopment en retailactivatie ziet Kompas in Dennis Kortekaas de aangewezen persoon om als commercieel directeur de volgende groeifase van Kompas Publishing vorm te geven.
Full-serviceagency voor adverteerders
Kompas Publishing en Kortekaas bouwen daarmee aan een nieuw fundament, waarbij het voor adverteerders mogelijk wordt om volledig ontzorgd te worden in het bereiken van hun doelgroep. Van creatie en promotie tot analyse en optimalisatie.
Aart Wallet, oprichter en CEO van Kompas Publishing: “Na een aantal jaar van snelle groei is het bereik van Kompas fors toegenomen. Het wordt tijd om ons als een van de grotere mediapublishers in de Nederlandse markt beter te positioneren voor onze B2B klanten. Met Dennis aan boord als commercieel directeur zullen wij verder werken aan nieuwe en duidelijke mediaproposities waarbij we een groot deel van de Nederlanders kunnen bereiken gesegmenteerd naar doelgroep, interesses en demografische kenmerken.”
Dennis Kortekaas: “Ik zie enorm veel kansen en mogelijkheden om met het portfolio en bereik van Kompas aan de slag te gaan. Met de juiste doelgroepbenadering en creatieve insteek van campagnes zullen wij adverteerders volledig kunnen ontzorgen en helpen hun doelstellingen te behalen.”
Kompas Publishing sluit zich aan bij VINEX
Fit at Home, ONS en Kompas Publishing introduceren Fit at Home-workouts
GoeieVraag viert 15 jaar van vragen stellen en antwoorden vinden
Gepubliceerd door: Laura Heerlien