[De Belofte 2023] Willem-Albert Bol over Robin Vertelman

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Willem-Albert Bol is Robin Vertelman, Account & Business Development Manager bij Abovo Media.

Willem-Albert Bol: "Wij zijn trots op al onze jonge collega’s binnen Abovo Maxlead, maar wij willen graag Robin Vertelman voordragen als onze Belofte 2023. Waarom hij? Omdat hij zich extra inzet voor verbinding van het vak.

Nooit bang

Laten wij eerst beginnen met Robin als collega binnen Abovo Maxlead. Daarin begeleidt bij zowel bestaande als nieuwe klanten van het mediabureau. Vol enthousiasme, met kennis van zaken en als echte teamspeler gaat hij projecten aan. Robin leeft actief onze kernwaarden: 

- Lef: nooit bang en hij durft discussie aan te gaan.

- Kritisch: klanten willen geen jaknikkers als adviseur. Onafhankelijkheid is belangrijk om geloofwaardig te zijn. Robin stelt zich zo op.

- Ondernemend: Robin voelt de urgentie van zijn klanten en is een echte doorpakker.

- Plezier: zakendoen is ook leuk. Robin geeft het goede voorbeeld en is een echte sfeermaker

Een betrouwbare factor geworden

In zijn kleine drie jaar binnen het bedrijf is hij een betrouwbare factor geworden. Eentje waar zowel collega’s en klanten op kunnen bouwen.

Maar zijn blik gaat verder dan bedrijf alleen. Geprikkeld door ontwikkelingen in het vak is hij bestuurslid geworden van het YIM, de jonge-vakgenotentak binnen het MWG. Zoals hij bij ons energie toevoegt, doet hij dat ook daar. Verbindend tussen diverse bureaus, exploitanten en adverteerders. Zorgen dat niet alleen hij maar ook anderen de stap omhoog maken: van cases tot borrels, van kennis tot netwerken. 

Typisch product van de nieuwe generatie in ons vak

Robin is een typisch product van de nieuwe generatie in ons vak. Ja, zeker in digitaal en online media goed onderlegd. Maar hij gaat zeker ook verder. Hij is ook nieuwsgierig naar de waarde en impact van offline media. Die bredere en nieuwsgierige blik maakt hem goed voorbeeld voor het vak: niet denken in hokjes, maar zorgen dat campagnes optimaal landen in alle crossmediale kanalen. 

Liquidatie

Een goed voorbeeld daarvan is zijn rol in campagne Samen Dementievriendelijk van onder meer Alzheimer Nederland. Een andere case waarin Robin de trekker was, is de bijzondere campagne rond liquidatie van DSB Bank. Een eenmalig traject om nog zo veel mogelijk oude spaarders te vinden en op te roepen te reageren. 

Ons hele Abovo Maxlead-team steunt Robin als onze nominatie! Persoonlijk ben ik blij te zien dat er nog jonge vakgenoten zijn met het DNA van Robin. Niet alleen met zijn eigen carrière en groei bezig, maar verder kijken. Dat maakt ons vak beter. Dat zorgt voor groei van alle andere beloftes. 

www.abovo.nl

 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

[De Belofte 2023] Hilmar Mulder over Eva Breda

[De Belofte 2023] Georgette Schlick over Jermaine Ellenkamp

[De Belofte 2023] Darre van Dijk over Thomas van der Helm


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.